Gå til innhold

Noe alvorlig galt?

co2

Anbefalte innlegg

Har et Radeon 9700PRO kort.

Spiller Men of Valor, men av og til så fryser spillet eller så hopper det ut i dvalemodus eller noe (Skjerm står på hvilemodus mens maskinen kjører)

Er dette skjermkortet sin skyld?

Har også i CS:S at spillet fryser og så må jeg restarte :(

Vil gjerne ha et svar-Anders

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men installerte Omega drivere nå nettopp fordi det kom noen rosa\røde firkanter i CS:S, det fiksa seg. Men det er fortsatt frysing-restarting :dontgetit:

EDIT: Hvordan sjekker jeg temp på GPU?

Endret av co2
Lenke til kommentar

Hahaha, satte fingeren i CPU vifta, gjor litt vondt det ja :!:

CPU temp ligger på 34, så er nok ikke der problemet ligger.

Har skiftet ut allt datautstyretsiden jeg først kjøpte PC, men har hatt dette problemet flere ganger med forskjellige spill. Så jeg tror det er GPU problem :no:

Lenke til kommentar
Hahaha, satte fingeren i CPU vifta, gjor litt vondt det ja :!:

CPU temp ligger på 34, så er nok ikke der problemet ligger.

Har skiftet ut allt datautstyretsiden jeg først kjøpte PC, men har hatt dette problemet flere ganger med forskjellige spill. Så jeg tror det er GPU problem :no:

vell, kjenn først øverst på kjøleribba, så nederst.. er den VELDIG kald, VELDIG varm, eller midt i mellom ? :)

Lenke til kommentar

Midt i mellom sånn ca. eneste var at jeg nesten dreit sidelengs på meg når jeg kom borti vifta :!:

CS:S frysingen vil jeg tro er bug med spillet, ettersom jeg erfarer at mange andre har det. Men allikevel, Men of Valor fryser jo :(

Lenke til kommentar

Hei. Har og hatt porblemer med frysing i cz/cs. Kan kjøre doom3 på 1600x1200 samme med far cry (på High) Får ikke feilmeldinger for pcen låser seg å jeg må resette. Har fått feil melding 1 gang å da var det NV4_disp. Noen tips.

AMD atlon 3500

POW 6800 ultra 256

1024 mb ocz 3500

ASUS a8v deluxe

480w ocz

Har testet å kjøre med åpent kabinett

Endret av slimjim
Lenke til kommentar
Hei. Har og hatt porblemer med frysing i cz/cs. Kan kjøre doom3 på 1600x1200 samme med far cry (på High) Får ikke feilmeldinger for pcen låser seg å jeg må resette. Har fått feil melding 1 gang å da var det NV4_disp. Noen tips.

AMD atlon 3500

POW 6800 ultra 256

1024 mb ocz 3500

ASUS a8v deluxe

480w ocz

Hadde samme problemet. Oppdaterte bios til skjermkortet. Alle problemer forsvant.

Lenke til kommentar

AMD atlon 3500

POW 6800 ultra 256

1024 mb ocz 3500

ASUS a8v deluxe

480w ocz

Hadde samme problemet. Oppdaterte bios til skjermkortet. Alle problemer forsvant.

aha. Det har jeg ikke testet, er det skummelt og oppdatere bios i grafikkkortet??

Er det vanskelig ?

Håper dette hjelper er desperat.

Slimjim

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...