co2 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Har et Radeon 9700PRO kort. Spiller Men of Valor, men av og til så fryser spillet eller så hopper det ut i dvalemodus eller noe (Skjerm står på hvilemodus mens maskinen kjører) Er dette skjermkortet sin skyld? Har også i CS:S at spillet fryser og så må jeg restarte Vil gjerne ha et svar-Anders Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Har mer tro på at det enten er driver-relaterte eller varme-relaterte problemer som er årsaken. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Men installerte Omega drivere nå nettopp fordi det kom noen rosa\røde firkanter i CS:S, det fiksa seg. Men det er fortsatt frysing-restarting EDIT: Hvordan sjekker jeg temp på GPU? Endret 8. november 2004 av co2 Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det kan du ikke gjøre på det kortet. Du må ha egen sensor. Kjenn på kjøleribba. Har du elektronisk termometer kan du prøve å få en hvis peil på hva du har. Har du byttet kjøleløsning? Går vifta? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Har ikke skiftet vifte. Vifta går, er ikke noe varm.... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Det var ikke varme relatert til GPU jeg siktet til. Sjekk for varme-/vifte- problemer på CPU. Endret 8. november 2004 av Rayline TWB Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Hahaha, satte fingeren i CPU vifta, gjor litt vondt det ja :!: CPU temp ligger på 34, så er nok ikke der problemet ligger. Har skiftet ut allt datautstyretsiden jeg først kjøpte PC, men har hatt dette problemet flere ganger med forskjellige spill. Så jeg tror det er GPU problem Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hahaha, satte fingeren i CPU vifta, gjor litt vondt det ja :!: CPU temp ligger på 34, så er nok ikke der problemet ligger. Har skiftet ut allt datautstyretsiden jeg først kjøpte PC, men har hatt dette problemet flere ganger med forskjellige spill. Så jeg tror det er GPU problem vell, kjenn først øverst på kjøleribba, så nederst.. er den VELDIG kald, VELDIG varm, eller midt i mellom ? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Midt i mellom sånn ca. eneste var at jeg nesten dreit sidelengs på meg når jeg kom borti vifta :!: CS:S frysingen vil jeg tro er bug med spillet, ettersom jeg erfarer at mange andre har det. Men allikevel, Men of Valor fryser jo Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Hei. Har og hatt porblemer med frysing i cz/cs. Kan kjøre doom3 på 1600x1200 samme med far cry (på High) Får ikke feilmeldinger for pcen låser seg å jeg må resette. Har fått feil melding 1 gang å da var det NV4_disp. Noen tips. AMD atlon 3500 POW 6800 ultra 256 1024 mb ocz 3500 ASUS a8v deluxe 480w ocz Har testet å kjøre med åpent kabinett Endret 10. november 2004 av slimjim Lenke til kommentar
Ernie79 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hei. Har og hatt porblemer med frysing i cz/cs. Kan kjøre doom3 på 1600x1200 samme med far cry (på High) Får ikke feilmeldinger for pcen låser seg å jeg må resette. Har fått feil melding 1 gang å da var det NV4_disp. Noen tips. AMD atlon 3500 POW 6800 ultra 256 1024 mb ocz 3500 ASUS a8v deluxe 480w ocz Har testet å kjøre med åpent kabinett Hadde samme problemet. Oppdaterte bios til skjermkortet. Alle problemer forsvant. Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hei. Har og hatt porblemer med frysing i cz/cs. Kan kjøre doom3 på 1600x1200 samme med far cry (på High) Får ikke feilmeldinger for pcen låser seg å jeg må resette. Har fått feil melding 1 gang å da var det NV4_disp. Noen tips. AMD atlon 3500 POW 6800 ultra 256 1024 mb ocz 3500 ASUS a8v deluxe 480w ocz Har testet å kjøre med åpent kabinett Hadde samme problemet. Oppdaterte bios til skjermkortet. Alle problemer forsvant. aha. Det har jeg ikke testet, er det skummelt og oppdatere bios i grafikkkortet?? Er det vanskelig ? Håper dette hjelper er desperat. Slimjim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå