Gå til innhold

Er dette et bra kjøp?

NajuZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kortet du linker til er veldig bra, men om du finner et som allerede er på lager, så ville jo det vært bedre. Ser at det står "Ubekreftet 03.12.04", så at du får det før nyttår er langt fra sikkert.

EDIT: Skal du ha et Ultra-kort, så kan du gå for dette. Noen hundringser over budsjettet ditt, men skal du absolutt ha Ultra, så må du nok belage deg på litt venting med mindre du velger dette ;)

EDIT 2: Eller du kan gå for dette kortet, som ikke finnes på lager i dag, men som har bekreftet leveringsdato den 11.11.2004. Dette er riktignok et GT-kort, men det klokkes lett opp til Ultra-hastigheter uten at garantien ryker.

EDIT 3: Eller du kan gå for dette GT-kortet. Dette kortet klokkes lett til Ultra-hastigheter ++ (egen erfaring), men garantien ryker riktignok om du gjør det. Fullversjon av bl. a. Doom III medfølger.

Endret av TJ
Lenke til kommentar

Jeg mener det er et knallkjøp, billigere 6800GT skal du lete lenge etter. Du kommer nok til å bli veldig fornøyd, har selv 6800GT fra Asus med 128mb ram og merker forskjell fra mitt radeon 9800 pro. Og det Aopen kortet vil jo være bedre enn mitt da :mad:

Lenke til kommentar

siden du først skal kjøpe et så dyrt kort ville jeg heller gått for dette http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301009&cks=SER eller tilsvarende. kortet har vel nesten like spec's men xt pe er noe raskere(mhz) og noe mer klokke venlig (er forsjellig fra kort til kort sefølgelig men)

det er også billigere enn kortet du har finni.

eneste hake er at du må GARANTERT vente en måned før du får det :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...