Gibos Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Nå selger de jaggu bærbarpc på coopen. For en som ikke har så god greia på bærbare (meg) virker det som et bra tilbud. Men er det nå det? Vurdere tilbudet fra whitebox denne mnd, er det bedre totaltsett? http://www.dinside.no/php/art.php?id=112004 Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 det er nok et bedre tilbud ja... men om du ikke ønsker å vente i alle evigheter før den dukker opp i posten så er det kanskje bedre for deg å stikke ned på coopen og bare hente den, så slipper du å gå rundt og irritere deg i ukesvis over at maskinen aldri dukker opp... men det er selvsagt ditt valg. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Coop tilbudet er bra de. Å anbefale, lest testen til DINSIDE http://www.dinside.no/php/art.php?id=112004 Lenke til kommentar
Akise Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 sesteen: les da posten hans før du poster da, han har jo gitt linken til testen på dinside.no.. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 synes det var en bra pris jeg. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Dette er et bra tilbud, bør ikke skamme deg visst du kjøper denne Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Vel, det er ikke noe å fundere på lengere, dro til coopen for å se på en. Kommer sikkert ikke som em bombe når jeg sier at kassadama smilte søtt og beklaget at de var fri, "vi fikk så få" var svare jeg fikk da. Vel dama var søt og jeg like fri for pc Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg syntes jeg så et tilbud på netshop på en bærbar til samme pris som coop sin (10kr dyrere elns på nshop). Men den laptopen var en del bedre en den coop har vil jeg si. Ville heller gått for den enn coop sin! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg syntes jeg så et tilbud på netshop på en bærbar til samme pris som coop sin (10kr dyrere elns på nshop). Men den laptopen var en del bedre en den coop har vil jeg si. Ville heller gått for den enn coop sin! vel, ut i fra de spesifikasjonene, så kan den netshoppcen ha dobbelt mengde minne og bedre skjerm. For det er en 9700-brikke i den fra Coop (Medion) og.. De bruker bare et annet navn. Har lagt link til dette i den andre coop-tråden. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 såg flott ut. men trur at whiteboxen er eit bedre tilbud med radeon 9700 128 mb. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ja, om det ikke er viktig for ham å få maskina i ÅR... :/ Lenke til kommentar
qwert Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 For det er en 9700-brikke i den fra Coop (Medion) og. De bruker bare et annet navn. Har lagt link til dette i den andre coop-tråden. Brikken er nok den samme, ja, men om ikke tysken min har råtnet helt i det siste, så har den bare en 64bits minnebuss. Ytelsen bli da omtrent som et desktop 9600SE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå