neero Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Har vært innom 4 butikker i dag, og de har ikke hørt om spillet engang. Han ene spurte om det var gammelt til og med... :\ Lenke til kommentar
Doga Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Star Ocean: Till the End of Time er ute nå ja, hvis det var spillet du mente. Release 1. oktober ifølge Gamer.no. Edit: Kjøper det selv så snart jeg finner det! Endret 8. november 2004 av Doga Lenke til kommentar
neero Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Snodig, får sjekke i by'n i morra da. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Prøv nett butikker i stedenfor Elkjøp hadde ikke GTA SA engang (skjekka i dag) Endret 8. november 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hehe, nei, men tror GTA SA er utsolgt stort sett overalt i Norge nå De fikk vel altfor få eksemplarer i første leveranse til å dekke etterspørselen. Og hvem vet når de får inn nytt Angående Star Ocean så er det et spill jeg kunne tenke meg, så si ifra hvis du finner det noe sted Lenke til kommentar
Solid Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Det har kommet ut for lenge siden. Jeg var hos en venn og så tilfeldigvis at broren hans spillte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå