wil Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 noen som har albumet til Vreid som heter Kraft? er det albumet bra? jeg har bare hørt en sang på radion jeg. høres ganske bra ut, men vil ha deres mening. noen som har noen meninger om den cd`en? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Tykte det var heilt OK, egenteleg. Begynte bra og bygde seg fort opp, men eg gikk ganske fort lei. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ble ganske skuffa, håpte de skulle koke opp noe annet enn den samme gamle oldschool suppa... Snork... Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 når jeg hørte Eld, utan å gro ble jeg overasket jeg også. men positivt, ja nå liker jeg jo Windir også, det er ikke det, men det var noe bedre med Vreid. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 den er bra den synes nå jeg var på konsert med dem for et par uker sia. sammen med enslaved Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå