MisterE Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Jeg sliter med å få slått av pc`n min. Jeg bruker windows 98se, og JA jeg har også lasta inn den "update`n" som liksom skulle ordne det, men det hjalp ikke. Det hender engang iblandt at jeg ikke får slått på pc`n heller, trykker som en helt på "På"-knappen, men ikke noe respons, kan det være et problem med kabinettet? Har et chieftec TA-10W fulltower, og KT3 Ultra-ARU h.kort. Jeg aner heller ikke hvor mange ganger jeg har sjekka leds`a, og de sitter fortsatt som de skal.... Noen som har ideèr på hva som kan gjøres? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 prøv å holde powerknappen inne i 4 sekunder... bytt os. Lenke til kommentar
MisterE Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 Greia er det at jeg får skrudd av pc`n på vanlig måte "Start-->slå av maskinen...osv", og den skrur seg av, men etter ca. 5 sekunder starter den opp igjen av seg selv. Som nødløsning har jeg skrudd av hovedbryteren til PSU, men vet ikke om dette er bra for pc`n. Det er ihvertfall ikke noen varig løsning... Lenke til kommentar
keithho Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Min og men det ordner seg nå xp'en min blir vant til PC-en min..... Kanskje det at softwaren min ikke er vant til det nye hjemmet... Lenke til kommentar
Viva Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Har ikke noe med 98 å gjøre det. Du må se å fikse dette i BIOS. Trykk DEL når du starter maskinen på nytt. Står vel noe om tider eller automatisk av der. Power config. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå