objorkum Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Virker som det er ganske mange her på forumet som bruker Fedora. No er Fedora Core 3 lansert her. Det eg lurer på, er kva som er så bra med Fedora? Virker som veldig mange bruker det, men det meste eg høyrer om Fedora er at det ikkje er så bra. Køyrer Slackware og SuSE, men lurer på om eg skal sløse vekk 4 CDar til FC3, berre for å teste. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Jeg får ikke lastet ned Edit: Hva jeg synes om Fedora? Min første erfaring med Linux, og jeg digger det så langt. Endret 8. november 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Sjekk mirrors, mange av dei er opne. Kan virke som om dei som brukar Fedora ofte ikkje har prøvd noko anna? Tar eg heilt feil? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det stemmer for min del, men så lenge jeg er fornøyd, har jeg ingen planer om å bytte. Jeg kommer selvfølgelig til å prøve mye annet etter hvert, men jeg fikk beskjed om at det var lett for nybegynnere, og jeg har bare brukte det i 4 måneder omtrent. Nå skal det nevnes at jeg bruker CC på brannmuren min, da... Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Køyrer Slackware og SuSE, men lurer på om eg skal sløse vekk 4 CDar til FC3, berre for å teste. Trenger jo bare laste ned en, så kan du instalere fra ftp-serveren! Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Køyrer Slackware og SuSE, men lurer på om eg skal sløse vekk 4 CDar til FC3, berre for å teste. Trenger jo bare laste ned en, så kan du instalere fra ftp-serveren! Visste eg ikkje. Takk for det Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Funker det med FC3? *avbryte DL av ISO nummer 2* Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Bare å laste ned denne!! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Så jeg trenger bare den, og ikke de fire CD-ene? Jeg kommer forresten til å laste ned alle CD-ene uansett, det er kjekt å ha i tilfelle noen som ikke har rask linje skal låne dem. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Fedora er enklest. Derfor bruker så mange det. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Tviler på at det er enklere enn f.eks SuSE. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Tviler på at det er enklere enn f.eks SuSE. Suse, mandrake og Fedora er de enkleste. Men jeg synes Fedora er best for det.. ja ... jeg bare liker det bedre. Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Hva skal jeg trykke på for å laste ned? EDIT: Kanskje lurt å si hva slags maskin jeg har: Jeg har Pentium 4 1,70 GHZ 384 MB RAM EDIT2: Fant det ut Endret 8. november 2004 av sindreij Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Noen som har peiling på de nye ACPI greiene i fedora core 3? Jeg kjører SUSE 9.2 nå, og her funker iallefall suspend to disk. Jeg skal laste ned core 3 og teste personlig, så poster jeg erfaringer med Fedora 3 på laptop her senere. edit: Link til torrent http://torrent.linux.duke.edu/heidelberg-binary-i386.torrent (cd 1-4) og til MD5: http://download.fedora.redhat.com/pub/fedo...i386/iso/MD5SUM Endret 8. november 2004 av Os|r|s Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 jeg har lastet ned DVDISO av både i386 og x86_64 versjonen blir nok sittendes oppe lenge i kveld ja. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) JEG HATER MEG SELV! Jeg har prestert å laste ned SRPMS i stedet for installfilene! Jaja, dette er en av de tingene man sitter og ler av i ettertid... Endret 8. november 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 et lite spm her er det samme filsystemet på alle linux distroer ?? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg skal i hvert fall ikke kjøre Fedora. Makan til tull når det kommer til installasjon. Nei, holder meg til Slackware. Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) JEG HATER MEG SELV!Jeg har prestert å laste ned SRPMS i stedet for installfilene! Jaja, dette er en av de tingene man sitter og ler av i ettertid... Holdt på å gjøre samme feilen selv. Laster ned fra en tayvansk mirror. Eneste jeg fant som det gikk an å laste ned fra. Sitter å venter på at de skal bli ferdig. Første CD, 17% ferdig *sukk* Endret 8. november 2004 av sindreij Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) @stigfjel Tull under installasjon? Hva er det du tenker på? Endret 8. november 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå