fredde Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hehe,,, bare en venn av meg som lurte meg trill rundt!!! Sorry for bryet! Hvordan :-) med programmet Imitate? Fortell, fortell Lenke til kommentar
capy Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Funker ikke å skifte passord for når man hacker hotmail/msn så sender man e-post med e-postadressa til en sånn lost password ting så får man igjen passordet til den e-posten som ble senda fra... den eneste måten å beskytte seg fra sånn er å bytte passord flere ganger for dagen... for det kan ta opp til 24timer å få igjen e-post fra der ehh!? Jeg håper for din del at du kødder. Du tror vel virkelig ikke på det der? Microsoft er tross alt et ganske veletablert firma, og de ville aldri i verden sendt ut passordet ditt under noen omstendigheter. Dessuten er det mest sannsynlig kryptert. Nei du. De såkalte passwordrecovery mailadressene blir eid av privatpersoner, og brukes til å lure den som ønsker å hacke andre. Mest sannsynlig må du sende ditt eget brukernavn og passord? ikkesant? Trodde seriøst ikke at noen var dumme nok til å gå på noe slikt :s Men der tok jeg visst feil Det funker... kjenner mange som har prøvd og det funker... vel, det funket i alle fall. sikkerhetshulllet skullle vært tettet for over ett år siden. man kan aldri være sikker.. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Jepp, ble nok !imitatet Artig... Lenke til kommentar
St33l Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 jeg ville nok gitt han et par tette og tredd på'n ei badehette Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Flyttes fra Hardware->Nettverk til programvare -> Sikkerhet. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ett spørsmål til trådstarter: Har du trådløst tastatur? Du har det ja? Der har du nemlig problemet. Naboen din har også det. Så du bytter kanal og krypterer signalet om du kan, så skal du være kvitt problemet. Voila. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ett spørsmål til trådstarter: Har du trådløst tastatur? Du har det ja? Der har du nemlig problemet. Naboen din har også det. Så du bytter kanal og krypterer signalet om du kan, så skal du være kvitt problemet. Voila. Hehe, les hele posten da. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ah. Jeg overså posten der han sa at en kamerat hadde lurt ham. Jeg orker ikke alle de som dobbel-, trippel-, kvadruppelquoter andres innlegg, så jeg scrolla enkelt og greit forbi dem, og tbends innlegg i samme slengen. Men naboen min opplevde lignende symptomer, og grunnen var at hans nabo (ikke jeg) hadde samme trådløse tastatur som ham. Stod i flere aviser og greier. Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Imitate er msn script. og hotmail acct er _UMULIG_ å hacke ettersom sysadmins oppdaterer sikkerheten daglig. Men hva er vitsen å hacke hotmail acct? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Mange gjør det på pure faen bare få å spre falske ting å utgi seg for å vere vedkommende.. kjenner til saken Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Så konklusjonen er at man burde bytte hotmail passord daglig? Haha Fy f*** virituell paranoia sier nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå