tbend Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Fant ikke ut av en bedre kategori, men som sagt noen sitter å hacker min msn akkurat nå, dvs @ jeg skrive masse meldinger som jeg ikke har skrevet! , Noen som kan hjelpe meg å finne denne personen? Med progammer eller lignende? Det haster Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hvilken meldinger? Hva som står på dem? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det beste er nok å skifte passord så lenge. Du kan også gå til politiet og anmelde det, så sjekker de det opp med databasen til msn og finner frem til ip-addressen som ble brukt når kontoen din logget inn på det tidspunket, det gjord en kompis av meg. Ble en kjapp en dette her Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) sannsynligheten er stor for at vedkommende da også har full kontroll over pcen din, med administratorkonto. Jeg hadde vurdert en formatering, med påfølgende installasjon av sygate og kaspersky. Evt rensk ut alle fremmede applikasjoner manuelt. Napp ut kontakten til i-net først. Endret 8. november 2004 av torsoli Lenke til kommentar
tbend Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Takker.. Skifter med en gang! ,men det så ut som personen forsvant, men tok printscreen av Netlimiter av alle Ipene til de som er i bruk... Så skremte jeg personen og så at jeg hadde ALLE ipene som var innom maskinen min. hær kan dere se: Quattro® tel helga skal det overklokkes sier: Quattro® tel helga skal det overklokkes sier: nei, huske ikke!... Quattro® tel helga skal det overklokkes sier: Godtatt Quattro® tel helga skal det overklokkes sier: DET DÆR VA IKKE Æ! Quattro® tel helga skal det overklokkes sier: må gå nå Alt det med utheva skrift har jeg ikke skrevet! Endret 8. november 2004 av tbend Lenke til kommentar
tbend Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Er det lov å legge ut iper hær? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Er det lov å legge ut iper hær? Hva er hensikten? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Vet at det er veldig mange gode folk på akkurat det! ,så det kunne vært artig å sett hva som var galt Bytta PASS og logga på igjen, så ut som personen forsvant, men Ad-aware var bugget sto at det manglet filer osv. å det programmet har jeg brukt regelmessig de siste 20 dagene! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Vet at det er veldig mange gode folk på akkurat det! ,så det kunne vært artig å sett hva som var galt Bytta PASS og logga på igjen, så ut som personen forsvant, men Ad-aware var bugget sto at det manglet filer osv. å det programmet har jeg brukt regelmessig de siste 20 dagene! Ad-awaren har klikket i flere maskiner i de siste dagene, slett den gamle og last ned en ny versjon.... Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Fant ikke ut av en bedre kategori, men som sagt noen sitter å hacker min msn akkurat nå, dvs @ jeg skrive masse meldinger som jeg ikke har skrevet! , Noen som kan hjelpe meg å finne denne personen? Med progammer eller lignende? Det haster Det er et program som gjør at du kan late som du skriver som en annen person. En kompis av meg hadde det. Du skrev "(!IMITATE) tekst" så kom det opp som at den andre personen sa det.. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Bytta pass, lokka msn- starta det igjen, nå ser det ut som personen er borte! Pussig! Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det beste er nok å skifte passord så lenge. Du kan også gå til politiet og anmelde det, så sjekker de det opp med databasen til msn og finner frem til ip-addressen som ble brukt når kontoen din logget inn på det tidspunket, det gjord en kompis av meg. Ble en kjapp en dette her Funker ikke å skifte passord for når man hacker hotmail/msn så sender man e-post med e-postadressa til en sånn lost password ting så får man igjen passordet til den e-posten som ble senda fra... den eneste måten å beskytte seg fra sånn er å bytte passord flere ganger for dagen... for det kan ta opp til 24timer å få igjen e-post fra der Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det beste er nok å skifte passord så lenge. Du kan også gå til politiet og anmelde det, så sjekker de det opp med databasen til msn og finner frem til ip-addressen som ble brukt når kontoen din logget inn på det tidspunket, det gjord en kompis av meg. Ble en kjapp en dette her Funker ikke å skifte passord for når man hacker hotmail/msn så sender man e-post med e-postadressa til en sånn lost password ting så får man igjen passordet til den e-posten som ble senda fra... den eneste måten å beskytte seg fra sånn er å bytte passord flere ganger for dagen... for det kan ta opp til 24timer å få igjen e-post fra der Ja, men hvordan kan vedkommende gå inn på mail å få passordet når han ikke har passordet til mailen? Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det beste er nok å skifte passord så lenge. Du kan også gå til politiet og anmelde det, så sjekker de det opp med databasen til msn og finner frem til ip-addressen som ble brukt når kontoen din logget inn på det tidspunket, det gjord en kompis av meg. Ble en kjapp en dette her Funker ikke å skifte passord for når man hacker hotmail/msn så sender man e-post med e-postadressa til en sånn lost password ting så får man igjen passordet til den e-posten som ble senda fra... den eneste måten å beskytte seg fra sånn er å bytte passord flere ganger for dagen... for det kan ta opp til 24timer å få igjen e-post fra der Ja, men hvordan kan vedkommende gå inn på mail å få passordet når han ikke har passordet til mailen? For å hacke hotmail/msn så går man inn på egen e-post og sender e-post adressa til den man vil hacke til en sånn lost password ting hos hotmail eller msn... så kan det ta opp til 24 timer før man får svar og på den e-posten man får igjen står passordet til den som eiger e-postadressa du senda Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det beste er nok å skifte passord så lenge. Du kan også gå til politiet og anmelde det, så sjekker de det opp med databasen til msn og finner frem til ip-addressen som ble brukt når kontoen din logget inn på det tidspunket, det gjord en kompis av meg. Ble en kjapp en dette her Funker ikke å skifte passord for når man hacker hotmail/msn så sender man e-post med e-postadressa til en sånn lost password ting så får man igjen passordet til den e-posten som ble senda fra... den eneste måten å beskytte seg fra sånn er å bytte passord flere ganger for dagen... for det kan ta opp til 24timer å få igjen e-post fra der Ja, men hvordan kan vedkommende gå inn på mail å få passordet når han ikke har passordet til mailen? For å hacke hotmail/msn så går man inn på egen e-post og sender e-post adressa til den man vil hacke til en sånn lost password ting hos hotmail eller msn... så kan det ta opp til 24 timer før man får svar og på den e-posten man får igjen står passordet til den som eiger e-postadressa du senda Ok, henger ikke med lenger nå Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det beste er nok å skifte passord så lenge. Du kan også gå til politiet og anmelde det, så sjekker de det opp med databasen til msn og finner frem til ip-addressen som ble brukt når kontoen din logget inn på det tidspunket, det gjord en kompis av meg. Ble en kjapp en dette her Funker ikke å skifte passord for når man hacker hotmail/msn så sender man e-post med e-postadressa til en sånn lost password ting så får man igjen passordet til den e-posten som ble senda fra... den eneste måten å beskytte seg fra sånn er å bytte passord flere ganger for dagen... for det kan ta opp til 24timer å få igjen e-post fra der Ja, men hvordan kan vedkommende gå inn på mail å få passordet når han ikke har passordet til mailen? For å hacke hotmail/msn så går man inn på egen e-post og sender e-post adressa til den man vil hacke til en sånn lost password ting hos hotmail eller msn... så kan det ta opp til 24 timer før man får svar og på den e-posten man får igjen står passordet til den som eiger e-postadressa du senda Ok, henger ikke med lenger nå HEHE... Jeg leste om det på en side å laget en ny hotmailkonto for å se om det funket å det gjorde det så jeg har laget meg en online.no e-post og bruker hotmailen minimalt... Online.no er mye sikrere... men det lureste for å ungå å bli hacka er at du finner ut hvem det er og lager en ny hotmail og ikke gir den til han... eller anmelde han Lenke til kommentar
fuzion Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Funker ikke å skifte passord for når man hacker hotmail/msn så sender man e-post med e-postadressa til en sånn lost password ting så får man igjen passordet til den e-posten som ble senda fra... den eneste måten å beskytte seg fra sånn er å bytte passord flere ganger for dagen... for det kan ta opp til 24timer å få igjen e-post fra der ehh!? Jeg håper for din del at du kødder. Du tror vel virkelig ikke på det der? Microsoft er tross alt et ganske veletablert firma, og de ville aldri i verden sendt ut passordet ditt under noen omstendigheter. Dessuten er det mest sannsynlig kryptert. Nei du. De såkalte passwordrecovery mailadressene blir eid av privatpersoner, og brukes til å lure den som ønsker å hacke andre. Mest sannsynlig må du sende ditt eget brukernavn og passord? ikkesant? Trodde seriøst ikke at noen var dumme nok til å gå på noe slikt :s Men der tok jeg visst feil Lenke til kommentar
tbend Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Hehe,,, bare en venn av meg som lurte meg trill rundt!!! Sorry for bryet! Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Funker ikke å skifte passord for når man hacker hotmail/msn så sender man e-post med e-postadressa til en sånn lost password ting så får man igjen passordet til den e-posten som ble senda fra... den eneste måten å beskytte seg fra sånn er å bytte passord flere ganger for dagen... for det kan ta opp til 24timer å få igjen e-post fra der ehh!? Jeg håper for din del at du kødder. Du tror vel virkelig ikke på det der? Microsoft er tross alt et ganske veletablert firma, og de ville aldri i verden sendt ut passordet ditt under noen omstendigheter. Dessuten er det mest sannsynlig kryptert. Nei du. De såkalte passwordrecovery mailadressene blir eid av privatpersoner, og brukes til å lure den som ønsker å hacke andre. Mest sannsynlig må du sende ditt eget brukernavn og passord? ikkesant? Trodde seriøst ikke at noen var dumme nok til å gå på noe slikt :s Men der tok jeg visst feil Det funker... kjenner mange som har prøvd og det funker... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Vet det finst en måte/et program der man sender en fil til en person, så registrerer den passordet og sender det tilbake til deg, på en eller annen måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå