Intimvask Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hei! Jeg er ny her, og jeg trenger hjelp til å lage en bootbar cd til windows XP. Sitter på jobben og har lastet ned et verktøy som gjør installasjonen administrativ, slik at jeg slipper å skrive inn cd-key o.l. på de maskinene jeg installerer XP på. Jeg har også deplyet ServicePack 2 inn på cd'en. Jeg har også fulgt en veiledning som ligger her.... Gjort ALT som står i veiledningen, men det funker ikke i det hele tatt. Når jeg skal boote opp fra cd'en får jeg en feilmelding hvor det står Error: Code 4. Cannot boot from CD-ROM Kan noen hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Ingen som kan hjelpe meg? Jeg har deadline for å lage 25 overnevnte cd'er i dag.. så jeg trenger sårt hjelp! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 har du laget en boot-able cd da?? hvis du bruker nero så velger du boot-able cd, dytter inn den orginale cd`n, så du kan kopiere boot-sektoren og så booter den nye cd`n Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Jeg har som sagt gjort eksakt det som står i veiledningen Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Prøv denne. Har brukt den med suksess. Endret 9. november 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
stimas Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg har tidligere fulgt oppskriften som Orjanp har lagt til over og det fungerte utmerket. stimas Lenke til kommentar
ZephyroX Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 pleier som regel å gå til http://www.bootdisk.com/ når jeg skal lage boot cd osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå