jente19jentejente Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hei lurer på hvilket hovedkort dere anbefaler meg å kjøpe.... Vil helst ha Intel!! Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 hvilken socket? 478 tenker jeg meg... samme egentlig bare det yter best mulig Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 ic7-max3 koster 1250.. hvis du leser topic så står det max1000kr Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Har ikke så mye greie på Intel, men har bitt meg merke i Albatron PX875P PRO til 929.- kr. Det er vel en av de billigste i875-korta. Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Hadde en AMD før... Men det va bare boss... Den resstartet i et sett og var ikke stabil så tror jeg skal kjøpe med Intel... Men jeg skal sette sammen EN HEL PC til en venn av meg.. Er det noen av dere som kan finne et alternativ som delene tilsammenkoster under 6000 kr?? Da må datadelene være: -Hovedkort -CPU -Minne -Vifter -Harddisk -Skjermkort -Strømforsyning Lenke til kommentar
Daffadu Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Da er hovedkortet du snakket om først inkludert i denne PC'en, eller skal du ha et HK utenom? Btw. dette skulle du spurt om her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå