Gå til innhold

CD brenning med SPERRE!

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-05-26 17:08, keithho skrev:

Helt ærlig så virker som du har en ganske lav iq........... sier ikke mer..
:lol:

Han trenger ikke å ha lav iq fordi han spør et spørsmål.... Tror nok at du har misforstått litt hva iq egentlig er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Quote:

--------------------------------------------------------------------------------

Den 2002-05-26 17:08, keithho skrev:

Helt ærlig så virker som du har en ganske lav iq........... sier ikke mer..

--------------------------------------------------------------------------------

Han trenger ikke å ha lav iq fordi han spør et spørsmål.... Tror nok at du har misforstått litt hva iq egentlig er.

NEi ser på "problem" stillingen du....

Det er nesten som å spørre hvorfor kamikazene bruke hjelm? :grin:

[ Denne Melding var redigert av: keithho på 2002-05-26 23:05 ]

Lenke til kommentar

Ja, ja!

Hvis deres synes det høres litt banan ut og at jeg har lav iq så kan jeg vel si meg enig?! Jeg formulerte meg kanskje litt feil...

Men takk for alle nyttige svar og

"Keep up the good work!" med å diskutere IQen min!

Kanskje jeg burde ta en test....

Lenke til kommentar

Det finnes programmer som beskytter CD'en. Og beskytte dataen på med encyption blir bare tungvindt.

Alle typer beskyttelse er som nevnt tidligere cracka, men "kameratene" dine må nok stresse en del med å få spilla til... særlig når du da bytter protection... ettersom det alt er en kopisperre på cd'en med spill på (som regel). Da hjelper ikke GameCopyWorld dem mye med den nye sperra du legger på, ettersom de da ikke vet hva slags beskyttelse du har brukt. (De fleste sperrerene fungerer slik at det er kun orginalplata som kan brukes, og ikke kopiene.)

CloneCD kan riktignok overkjøre en del, men det fins fortsatt mange det ikke klarer. Jeg vet dog ikke om noen sånne som er gratis, men om du vil kan du kjøpe linens av firmaer som utvikler disse... eller du kan søke vilt på google etc.

CDcops er et eksempel på program som CloneCD ikke kommer utenom. Dette er blant annet brukt på Flåklypa...

Det er da fortsatt metoder å komme rundt, cracke, mekke egen .exe fil som router rundt beskyttelsen +++

Men de vil GARANTERT gi "kameratene" dine mye hodebry... 99% av dem tipper jeg ikke klarer å kopiere plata.

Lykke til! :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-27 15:06, Pion_ skrev:

CDcops er et eksempel på program som CloneCD ikke kommer utenom. Dette er blant annet brukt på Flåklypa...

Tvilsomt. Har aldri hatt Flåklypa eller spillt det, men har hørt at det går veldig greit å kopiere cd'en hvis man har bl.a. Plextor.

Tror diskusjonen gikk høylytt på Usenet da Flåklypa kom anngående kopisperren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...