frentix Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hei. Jeg får denne beskjeden hver gang jeg restarter , og det er veldig irriterendes. Cpu fan error Press (et eller annet) to continue. Cpu viftene mine går via viftestyring og cpu vifte kontakten på HK er blokkert av den store kjøleren. Finnes det noen måte å få bort denne error beskjeden på? Specs nederst. Lenke til kommentar
razer Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Let deg fram i BIOS, er vanligvis noe der... Lenke til kommentar
frentix Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 vel jeg har satt cpu fan speed til ignore , slik at den liksom skal ignorere vifteturtallet og det. Jeg har også skrud av og på q-fan eller hva det heter, men jeg får det fremdeles. Men men ... jeg klarer jo trykke F1 under oppstart , er bare litt irriterendes. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 du skulle ha hatt en slik trinnløs regulator som er koblet til regulator og mobo. men det skulle da gå an å slå av den bipelyden uansett? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Ja det burde gå an. Er ikke pipelyd , men det er en (mer eller mindre) kjekk kvinnestemme som sier ifra. Har du link til en sånn regulator du snakker om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå