MrLee Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Hei Maskinen min rebooter i tid og utide. Selv når jeg har hatt maskinen på i flere timer (15+), med de samme programmene kjørende hele tiden. (minimalt med programmer: ICQ, ZOneAlarm Pro, Norton, Edonkey) Jeg har BIOS settings på at den skal slå seg av ved strøm brudd, så jeg tror ikke det er det. Nå har jeg prøvd å slå av automatisk reboot ved feil i windows (bruker Win2K SP2), for å se om det er noe der.. er det noen som har noen tips? jeg har en standard(?) chieftech 340W PSU. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 ok, en oppdatering. etter å ha slått av auto reboot i windows, ser jeg at det er en feil i "ntoskrnl.exe"... eh...ja... detter er altså kernel fila da? Har jeg et seriøst problem eller? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Ta deg en tur innom Windows Update og last ned alle oppdateringer du finner der. Innstaller også alle nye drivere for skjermkort, hovedkort, mus osv. Sto det noe mer om selve feilen? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 bare det derre vanlige windows feilmelding rabbelet... kanskje jeg bare skal installere windows på kny Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Quote: Den 2002-05-26 18:56, MrLee skrev:ok, en oppdatering.etter å ha slått av auto reboot i windows, ser jeg at det er en feil i "ntoskrnl.exe"...eh...ja... detter er altså kernel fila da? Har jeg et seriøst problem eller? Sliter med samme problem. Hvor kan jeg slå av auto rebooten? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 control panel ->system ->advanced->startup & recovery Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå