Tjohei Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg er på utkikk etter et nytt kabinett, og jeg har følgende krav: - Plass for 120mm vifte bak - Dør som dekker cd-rom osv. og også reset- og powerknapp (småfolk i huset) - Generelt god kvalitet - Pris maks 1500,- Har forøvrig en Chieftec Dragon DX etellerannet idag, som jeg er ganske godt fornøyd med, men mangler da altså plass for 120mm vifte. Vet at Chieftec har kommet med nye kabinetter med dette, er de no bra? Har også kikket litt på dette fra Compucase, men det virker litt jalla. Noen som har erfaring med det. Egentlig hadde det vært kult med aluminium også, men har ikke klart å finne det perfekte enda. Det nærmeste er vel Cooler Masters Cavalier, men der har de altså ikke lagt power og reset bak døra. Noen som har tips? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Hva med Antec Super Lanboy? Følger med 2 120mm vifter, stilren sølv look, med dør i front...jeg har det selv og er ialfall veldig fornøyd. Synes det ser veldig bra ut i virkeligheten, ikke noe fjortiss faktor over det egentlig Endret 8. november 2004 av fflex Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Nexus støydempet kabinett har 120mm i bunn og er muse stille. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Takker for forslag. Men Super Lanboy har power (og resetknapp?) tilgjengelig, altså ikke gjemt bak døra. Nexus Breeze (hvis det var den du tenkte på, Samcki) har vel ikke dør i det hele tatt... Lenke til kommentar
fflex Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Takker for forslag. Men Super Lanboy har power (og resetknapp?) tilgjengelig, altså ikke gjemt bak døra. Nexus Breeze (hvis det var den du tenkte på, Samcki) har vel ikke dør i det hele tatt... ja super lanboy har power og reset switch tilgjengelig.... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 ja super lanboy har power og reset switch tilgjengelig.... Og dermed fyller den ikke mitt krav nr.2, ikke sant? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Hva med Chieftec LBX-02? Står på produktsidene dems at noen av modellene (gudene vet hva det betyr) leveres med 1x120mm i stedenfor 2x80mm... _edit: og det er låsbar front og side-deksel på den Endret 8. november 2004 av _StatuS_ Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Syns det høres ut som en beskrivelse av Thermaltake Tsunami jeg. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 noen webshopper i Norge som har super lanboy? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 _StatuS_: Så ikke ut til å være så lett å finne den med 120mm vifteplasser. De som komplett og mpx solgte så ut til å være 2x80mm. Marius_EV: Det så jo rimelig perfekt ut. Tøft var det også. Mulig vi har en vinner der. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Driver å ser etter nytt kabinett, og dette ser bra ut: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304331&cks=SER har 120mm vifte montert bak og har plass til 120mm vifte foran. Er ikke helt sikker, men ser ut til å ha dør som skjuler power/restet knappene. Endret 9. november 2004 av blackbrrd Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 blackbrrd: Ser bra ut. Her er forøvrig et review av den. Og ja, døra dekker power- og resetknappene. Mange gode tips her. Takker så meget. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg har selv Chieftec Bravo BA-01 ibruk til filserveren min.. Dette kabinettet er så knusdeiligt at jeg kunne tenkt å brukt det selv Viss du ser her, så er det støtte for ikke bare en.. men TO STK 120mm vifter *Link til chieftec.com* Lenke til kommentar
Robinkle Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 thermaltake Shark http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=42231 har akkurat fått dette og er strålende fornøyd. dette har en 120mm vifte forran og en bak. Holder seg iskaldt. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Fete kabinetter. Det var mange flere kabinetter der ute som dekker mine krav enn det jeg var klar over. Dette forumet rocker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå