hallyboy Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Bare for å si i fra. jeg har ingen mening om spillet Halo 2 siden jeg aldri har prøvd det. Jeg leste netopp en spillanmeldelse av Vg's rune fjeld olsen om Halo 2. Jeg har aldri lest en så dårlig anmeldelse av et spill i en riksdekkende avis. Jeg har lest mye dårlig f.eks filmen ringenes herre fikk 4 i terningkast av Drammens tidene, men hu argumenterte i alle fall på en postiv måte. Årsaken til at jeg skriver gjelder denne halo 2 anmeldelsen. Dette er grunnen til at Rune fjeld olsen syntes Halo 2 er så sinnsykt bra. " <<Halo 2>> er mye bedre enn både <<Doom 3>> og <<Far Cry>>, årets to beste skytespill så langt. Det er bedre enn selv den mest intensive actionfilmen hollywood har å by på. Ja, det finnes de som ikke likte <<Halo>>. Men det finnes de som tenner på å få testiklene skvist av stiletthæler og så. Jeg tror du skjønner hvor jeg vil. " Nei Rune, jeg skjønner ikke hvor du vil Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Bøyer meg i støvet. Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Han mener jo også at det er bedre enn HL, så da er det vel veldig bra! OT: Einar Odden fra Gubrandsdal Dagningen ga Ringenes Herre terningkast 3 Endret 8. november 2004 av Cs-mannen Lenke til kommentar
redflame Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Det som du nevner der det reagerte jeg på også, selv mener jeg halo er et bra spill men vil ,er og vil alltid være litt platt med for statiske kart/verden. Men i følge vg så er ikke det lov å mene uten å ha lyst til å klemme testiklene skvist av stiletthæler. Endret 8. november 2004 av redflame Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Leste også den for ikke lenge siden, total mangel på argumenter . Men det virker ihvertfall som han likte spillet. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Han mener jo også at det er bedre enn HL, så da er det vel veldig bra! OT: Einar Odden fra Gubrandsdal Dagningen ga Ringenes Herre 3 Han mener det ja, men han har jo ikke prøvd det ennå, har han? altså om han sier at spillet er bedre enn far cry og doom 3 så må han jo argumentere for det, ikke bare si at det er bedre enn det og det er det. Det er sånn man argumenterer når man er Ung og dum. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 altså om han sier at spillet er bedre enn far cry og doom 3 så må han jo argumentere for det, ikke bare si at det er bedre enn det og det er det. Det er sånn man argumenterer når man er Ung og dum. Minner meg om ati vs nvida og intell vs amd diskusjonene :!: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Nei Rune, jeg skjønner ikke hvor du vil Han skriver jo videre: Poenget mitt? Dersom du ikke likte «Halo», er det du som er avvikeren. Hva er problemet? Er det ikke tillatt for en spillanmelder å like et spill virkelig godt? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Han mener det ja, men han har jo ikke prøvd det ennå, har han? Tviler på at vg publiserer en anmeldelse hvis ikke anmelderen har prøvd spillet Eller så er anmeldelsen veldig prega av at RFO er halo-fan. "Halo 2 is a lot like Halo 1, only it's Halo 1 on fire, going 130 miles per hour through a hospital zone, being chased by helicopters and ninjas. And the ninjas are all on fire, too." (vet det ikke hører med til anmeldelsen, men var en genial setning alikavell ) Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Han mener det ja, men han har jo ikke prøvd det ennå, har han? altså om han sier at spillet er bedre enn far cry og doom 3 så må han jo argumentere for det, ikke bare si at det er bedre enn det og det er det. Det er sånn man argumenterer når man er Ung og dum. Eller nyforelsket. Det er en anmeldelse skrevet rett fra hjertet. En kjærlighetserklæring til et spill som har truffet rett hjem hos anmelderen. Synes det er en flott anmeldelse der Rune våger å vise hvilke følelser spillet har truffet i ham. Du kan jo prøve å argumentere logisk og saklig når du nettopp har fått deg en ny kjæreste som du er stormforelsket. Den analytiske kjæresteanmeldelsen: "I motsetning til min forrige kjæreste, Trude, så har Marit litt lengre hår, og også litt mørkere. Det tar seg en god del bedre ut på puten når hun sover. Litt negativt er det at hun ikke liker metall-musikk, det gjorde nemlig Trude. Puppene er en annen fordel, mens Trudes pupper var fine nok, er Marits pupper akkurat en håndfull, og dette synes jeg er akkurat passe når vi holder på med litt sengekos. Karakter: 6/6" Den subjektive kjæresteanmeldelsen: "Hun er bare så utrolig deilig. Hun får hjertet mitt til å slå en ekstra gang, og solen varmer litt ekstra hver gang hun smiler til meg. Jeg elsker å høre pusten hennes ved siden av meg når vi skal ligge og sove, så fredelig hun ser ut der hun ligger. Jeg får lyst til å pakke oss inn i dyner og aldri mer gå ut i verden, bare vi to, for alltid sammen. Karakter: 6/6" Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Nei Rune, jeg skjønner ikke hvor du vil Han skriver jo videre: Poenget mitt? Dersom du ikke likte «Halo», er det du som er avvikeren. Hva er problemet? Er det ikke tillatt for en spillanmelder å like et spill virkelig godt? Jeg tror rune ble så opphengt i spillet at han ikke klarte å skrive en normal spillanmeldelse. Når man skal skrive en spillanmeldese er det jo normalt i alle fall om du sammenligner med andre stortittler som far cry og doom3 å gi et synspunkt hvorfor du syntes det osv. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Hva er problemet? Er det ikke tillatt for en spillanmelder å like et spill virkelig godt? Har ingen problemer med det , men det som derimot er et problem er at at kaller meg rar/dum/tulling/idiot eller hva man vil putte i det ordet bare fordi jeg ikke liker det han syntes er et helt utrolig fett spill. Vanlighvis så har han et mer nøytralt bilde av spill anmeldelsene sine men denne gangen var det som han var nyforelska. edit Hm. Syns Rune generelt gjør en utrolig bra jobb, jeg. At han påpeker feil og irritasjonsmomenter med spillet er jo bare en fordel. Har brukt en 20-25 timer på spillet nå, og jeg kjenner meg definitivt igjen. Merkelig at han ikke nevnte dansekonkurransen. Fysj, så irritert jeg var etter det femte forsøket. hmm her nevner du at det er bra at han er kritisk , men over her så er det greit at han snakker om følesene sine for et spill. blir forvirra jeg nå ang hva du mener Endret 8. november 2004 av redflame Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Han mener det ja, men han har jo ikke prøvd det ennå, har han? Tviler på at vg publiserer en anmeldelse hvis ikke anmelderen har prøvd spillet Eller så er anmeldelsen veldig prega av at RFO er halo-fan. "Halo 2 is a lot like Halo 1, only it's Halo 1 on fire, going 130 miles per hour through a hospital zone, being chased by helicopters and ninjas. And the ninjas are all on fire, too." (vet det ikke hører med til anmeldelsen, men var en genial setning alikavell ) Hallo? jeg snakket om Half life 2 der da... Følg med litt a... HL= Half life Endret 8. november 2004 av hallyboy Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Han mener det ja, men han har jo ikke prøvd det ennå, har han? Tviler på at vg publiserer en anmeldelse hvis ikke anmelderen har prøvd spillet Eller så er anmeldelsen veldig prega av at RFO er halo-fan. "Halo 2 is a lot like Halo 1, only it's Halo 1 on fire, going 130 miles per hour through a hospital zone, being chased by helicopters and ninjas. And the ninjas are all on fire, too." (vet det ikke hører med til anmeldelsen, men var en genial setning alikavell ) Hallo? jeg snakket om Half life 2 der da... Følg med litt a... HL= Half life Det er du som bør folge med litt, han sier det er bedre enn HL(!!!), ikke HL2(!!).. Verre er det ikke Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Bare for å si i fra. jeg har ingen mening om spillet Halo 2 siden jeg aldri har prøvd det. Jeg leste netopp en spillanmeldelse av Vg's rune fjeld olsen om Halo 2.Jeg har aldri lest en så dårlig anmeldelse av et spill i en riksdekkende avis. Jeg har lest mye dårlig f.eks filmen ringenes herre fikk 4 i terningkast av Drammens tidene, men hu argumenterte i alle fall på en postiv måte. Årsaken til at jeg skriver gjelder denne halo 2 anmeldelsen. Dette er grunnen til at Rune fjeld olsen syntes Halo 2 er så sinnsykt bra. " <<Halo 2>> er mye bedre enn både <<Doom 3>> og <<Far Cry>>, årets to beste skytespill så langt. Det er bedre enn selv den mest intensive actionfilmen hollywood har å by på. Ja, det finnes de som ikke likte <<Halo>>. Men det finnes de som tenner på å få testiklene skvist av stiletthæler og så. Jeg tror du skjønner hvor jeg vil. " Nei Rune, jeg skjønner ikke hvor du vil Hvorfor syns du det var en dårlig spillanmeldelse? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) "For the most part, the sequel takes an "if it ain't broke, don't fix it" approach to its gameplay" "However, Halo 2's campaign--though it features a number of memorable, spectacular set pieces--frequently boils down to straight-up run-and-gun corridor crawls, one after another" "Basically, the campaign is still a linear series of shootouts" " If the Flood levels of Halo didn't bother you, then you probably won't mind the similar sequences in Halo 2. If you don't fondly recall those bits of the first game, though, you might find yourself frustrated that Halo 2 follows a similar formula" "Even the content of Halo 2's campaign isn't significantly different from that of the first game. Prepare to take on many of the same foes in many of the same types of situations and locales" Fra GameSpot sin anmeldelse. Merkelig at det i det hele tatt kommer opp på ni-tallet for brett som "The Flood" må være noe av det kjipeste som noensinne har foregått i et spill. SPOILER: (Seriøst ikke les her hvis du ikke vil vite noe ang. spillets historie.) At spillet drar en Raiden er heller ikke et problem. (Ikke at jeg noensinne har trodd at Halo-fanboys har brydd seg så mye om historien uansett da... :!: ) Skal ikke klage ennå ettersom jeg ikke har prøvd spillet. Har like vel stor tvil. Merkelig at et spill som ikke har noen nye gameplay elementer (Etter hva jeg har hørt.) kan nå så høyt. Endret 8. november 2004 av Beistet Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Han mener det ja, men han har jo ikke prøvd det ennå, har han? Tviler på at vg publiserer en anmeldelse hvis ikke anmelderen har prøvd spillet Eller så er anmeldelsen veldig prega av at RFO er halo-fan. "Halo 2 is a lot like Halo 1, only it's Halo 1 on fire, going 130 miles per hour through a hospital zone, being chased by helicopters and ninjas. And the ninjas are all on fire, too." (vet det ikke hører med til anmeldelsen, men var en genial setning alikavell ) Hallo? jeg snakket om Half life 2 der da... Følg med litt a... HL= Half life Det er du som bør folge med litt, han sier det er bedre enn HL(!!!), ikke HL2(!!).. Verre er det ikke Ja, unnskyld meg for den glippen... men i alle fall les litt på gamespot.com. Denne anmeldelsen er i alle fall saklig og bra. Jeg leser vanligvis bare anmeldelser fra gamespot. Grunnen til at jeg hørte om denne på Vg var p.g.a jeg hørte om det på skolen av noen folk. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) ser faktisk ut som at halo 2 blir det spillet med best gjennomsnitts anmeldelse gjennom tidene på gamerankings etter Zelda Ocarina of Time , åssen det er mulig skjønner ikke jeg. Men det er sikkert fordi jeg liker å "få testiklene skvist av stiletthæler" (ifølge vgs anmeldelse) edit: jeg tok feil , GameSpot har sørga for at det ikke fikk topp karakter, Zelda er fortsatt på topp , phu! Endret 8. november 2004 av redflame Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 ser faktisk ut som at halo 2 blir det spillet med best gjennomsnitts anmeldelse gjennom tidene på gamerankings etter Zelda Ocarina of Time , åssen det er mulig skjønner ikke jeg.Men det er sikkert fordi jeg liker å "få testiklene skvist av stiletthæler" (ifølge vgs anmeldelse) Haha! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå