Gå til innhold

Referanse- og returnummer

Anbefalte innlegg

Hei

I forrige uke sendte jeg mitt 6800LE inn til pcutstyr.no siden det helt tydelig var noe galt med det. Jeg har ikke fått noen mail eller noe etter jeg sendte pakken inn, så jeg skal nå etterlyse returen min.

På etterlysningsskjemaet må jeg taste inn "Tildelt returnummer", men jeg har ikke blitt tildelt et returnummer. Har kun fått et referansenummer, så nå lurer jeg på om dette er det samme.

Håper på snarlig hjelp! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke returnert til den webshopen, men ofte fungerer det slik at man beskriver feilen nogenlunde detaljert før man får godkjent returnr. (RMA).

Referansenr. er nok et saksnr. til mailen du sendte, d.v.s. ikke er tatt stilling til enda - men det skader selvsagt ikke å mase litt, lykke til!

Lenke til kommentar
Har ikke returnert til den webshopen, men ofte fungerer det slik at man beskriver feilen nogenlunde detaljert før man får godkjent returnr. (RMA).

Referansenr. er nok et saksnr. til mailen du sendte, d.v.s. ikke er tatt stilling til enda - men det skader selvsagt ikke å mase litt, lykke til!

Referansenummeret mitt begynner tilfeldigsvis med "RMA", så her er det mulig at det finnes en sammenheng :p

Regner derfor med at dette er to forskjellige navn til en og samme ting... :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...