figure_02 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) har sett en tråd med TV2 V.S NRK, men hva med en undersøkelse med de fleste kjente kanalene? som f.eks - TV2 - NRK1/2 - TV3 - ZTV - TV Norge - Discovery Channel - Andre kanaler kan moderator(?) fikse dette? Endret 8. november 2004 av figure_02 Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 enten tv2 eller tvnorge Lenke til kommentar
Izor Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 [OT] Hvem kanal liker du best [OT] Tv3 og tv2 ser egentlig ikke så mye på tv lenger. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Yeeaarrgh! "HVEM" kanaaal!!! *kremt* NRK1/2 Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Liker TV2 best. TV3: For mye reklame TVNorge: For mange tragiske (søppel)programmer ZTV: Er ikke det bare en sånn sms-pengemelkeku-kanal da? NRK1/2: NEI! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) NRK1 i helgene og TV2 og TVNorge ellers. Værste kanal: TV3! Makan til reklame skulle ikke vært lov! Hater de!! Blir sur hver gang jeg ser reklame pga TV3! (Med mindre det er morsom reklame slik som reklamen for finn.no da) Hehe EDIT: Jeg elsker Discovery da! Men de sender altformye i reprise og det er nesten like mye reklame som TV3. Men siden programmene er så bra så liker jeg den forde Endret 8. november 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 enesten gunn til at jeg ser på tv3 mer er simpsons Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Liker NRK1 best, fordi det er den kanalen jeg ser mest på. Jeg ser heller lite TV, men på andreplass finner vi Discovery Channel. Spesielt "Myth Busters" er interessant å kikke på. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 http://fmh.moo.no/ *host* jeg liker nok discovery channel best, og hvilken som helst kanal bare de sender kongen av queens / simpsons. PS: jeg ser kanskje 10 minutter på TV i måneden i snitt. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 http://fmh.moo.no/ *host* lol, skiftet topic.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 -TV2 -Nrk 1 -Nrk2 -TVNorge -Discovery/sience -National geographic channel -TV3 Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) enesten gunn til at jeg ser på tv3 mer er simpsons Enig! Eneste grunnen til at jeg ser på TV3, er The Simpsons.. Blei møkksur når de snakka om å slutte å sende det for en stund siden. Heldigvis ombestemte de seg etter en underskriftsaksjon eller no. Edit: Discovery er også tøft. JEG DIGGER STEVE IRWIN! Endret 9. november 2004 av [ReXoR] Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Canal + Discovery VH1 (Går mye bra der, Friday Rocks, for eksempel) Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Animal planet og discovery. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå