Hr. Jenssen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Selv om jeg er enig at det var en teit måte å forumere seg på tror jeg nok han mente at spillet har fått utrolig bra anmeldelser, siden den "dårligste" av alle poengsummene har vært 9.6, som er utrolig høyt, og derav at spillet mest sansynlig er veldig bra. Hørtes ut som han mente at omtalen var dårlig, som han faktisk bokstavelig talt skrev. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 [iC' date=11/11/2004 : 21:01] Selv om jeg er enig at det var en teit måte å forumere seg på tror jeg nok han mente at spillet har fått utrolig bra anmeldelser, siden den "dårligste" av alle poengsummene har vært 9.6, som er utrolig høyt, og derav at spillet mest sansynlig er veldig bra. Hørtes ut som han mente at omtalen var dårlig, som han faktisk bokstavelig talt skrev. Egentlig ikke, høres ut som om det er snakk om at det var den dårligste karakteren han klarte å finne at noen hadde gitt Halo2... Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 noen andre som har lagt merke til at textures henger litt etter noen ganger? Ellers konge spill, akkurat som 1eren! Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Fikk kjøpt meg Xbox Crystal i går og Halo 2 :D Jeg har ikke spillt Halo 1 men har spillt mye skytespill på PC. Det som jeg synes var skikkelig rart var åssen man spiller skytespill med Xbox håndkontrollere... noen som har noen tips til hvordan jeg skal kunne klare å sikte bedre eller er det bare noe man må vende seg til etter utallige timer gaming? Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 noen andre som har lagt merke til at textures henger litt etter noen ganger? Ellers konge spill, akkurat som 1eren! I de første filmene.. ja.. men har ikke sett det i det siste.. men det er ikke så viktig i filmene da Spørs hva slags xbox du har. Jeg har 1.0. Den laster treigere enn f.eks 1.3... Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 noen andre som har lagt merke til at textures henger litt etter noen ganger? Ellers konge spill, akkurat som 1eren! I de første filmene.. ja.. men har ikke sett det i det siste.. men det er ikke så viktig i filmene da Spørs hva slags xbox du har. Jeg har 1.0. Den laster treigere enn f.eks 1.3... Hvordan sjekker jeg hvilken versjon jeg har? Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hvordan sjekker jeg hvilken versjon jeg har? Uhm. Ok. For å være helt oppriktig vet jeg ikke helt hva jeg babler om nå.. ihvertfall ikke om crystal. Og loadingtider er bare.. vel.. øhm.. noe jeg regner med/har hørt Crystal: 1.6 Svart uten "klikk-knapp" på eject-knappen: 1.3 ("touch sensitiv" knapp..) Svart med "klikk-knapp" på eject-knappen: 1.0 <- /me har Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Det som jeg synes var skikkelig rart var åssen man spiller skytespill med Xbox håndkontrollere... noen som har noen tips til hvordan jeg skal kunne klare å sikte bedre eller er det bare noe man må vende seg til etter utallige timer gaming? Så lenge du har litt erfaring med spill, tar det deg i høyden et par timer før det grunnleggende sitter godt. Ikke noe å la seg hindre av. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 [iC,11/11/2004 : 21:01] Selv om jeg er enig at det var en teit måte å forumere seg på tror jeg nok han mente at spillet har fått utrolig bra anmeldelser, siden den "dårligste" av alle poengsummene har vært 9.6, som er utrolig høyt, og derav at spillet mest sansynlig er veldig bra. Hørtes ut som han mente at omtalen var dårlig, som han faktisk bokstavelig talt skrev. Egentlig ikke, høres ut som om det er snakk om at det var den dårligste karakteren han klarte å finne at noen hadde gitt Halo2... Dårligste anmeldesen jeg har sett av halo 2 var Gamershell(mener jeg å huske) der fikk spillet 9.6/10... Sto ikke noe sånt som "den dårligste karakteren i en anmeldelse som jeg har sett er..." Det sto rett og slett "den DÅRLIGESTE ANMELDELSEN jeg har sett" Men nok om det. Vi skjønner alle hva han mente... Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 [iC' date=13/11/2004 : 13:24] Sto ikke noe sånt som "den dårligste karakteren i en anmeldelse som jeg har sett er..."Det sto rett og slett "den DÅRLIGESTE ANMELDELSEN jeg har sett" Men nok om det. Vi skjønner alle hva han mente... Kverrulant.. Men han MENTE at det var den dårligste karakteren han hadde sett Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hva pokker er galt med dere? "GTA folk, Halo 2 spillere, HL2 folk"? Hva med oss som er modne nok til å like alle tre spill, uavhengig av konsoll/format? Jeg syntes dere som klarer burde holde kjeft og være takknemmelige for at denne måneden gir oss (tilsynelatende) gode kvalitetsspill. Ja, det er litt rart det. Mange som klager over de forskjellige spillene og karakterene, mens de graver seg ned i hver sin skyttergrav. Jeg synes Halo 1 var ett helt greit spill, jeg er storfornøyd med GTA San Andreas og er en veldig stor Half-Life fan. Nå som Halo 2 har høstet fantastiske kritikker, ser jeg ikke det som noe negativt selv om jeg ikke eier en X-box. Det er fantastisk for oss gamere og ha så mange klassespill å velge mellom denne høsten. Etter all sansynlighet blir Half Life 2 også en kjempeopplevelse, så gled dere folkens...! Omtalen var forresten veldig god og det var en fryd å lese den. Men jeg setter noen spørsmålstegn ved sluttsummen. Er lydbildet faktisk så bra at det fortjener en 10'er? Er Halo 2 virkelig så langt og har en såpass gjennspillingsverdi at det bør få en 10 på holdbarhet? Det kan godt hende anmelder har helt rett, men når man ofte sitter med ett godt spill i hendene, spillbarhetmessig, så setter man gjerne opp karakterene på de andre punktene for å få hovedkarakteren til å se bra ut. Jeg mener at 10'er skal være hellig og kun brukes i ekstreme tilfeller hvor det ikke forbedres på nåværende tidspunkt.... Fra en GAMER til en annen, jeg er helt enig i at det er best å like alt som er bra uavhengig ah platform. Jeg har ps2, xbox, og pc, og det er sinnsykt gode titler til alle; Pc: Half Life, Deus Ex (serlig 1eren), Warcraft, NWN. Ps2:Metal Gear Solid, Final Fantasy, Gta spillene (ja har rundet alle`s hoved storry, har ikke gjort allt det som er ekstra i san andreas). Xbox: Halo 1-2, SoulCaliber2 (min bror har 1eneren på dreamcast), Project Gotham Racing 2. Alle disse spillene er bra, og jer er bruker/forbruker av alle (og flere) og hater når folk velger side med ett firma, eller en konsoll/platform, Hva er pointet med å nesten "reklamere" for en konsoll, når man ikke en gang har prøvd "den andre"?? (nei jeg er ikke god til aå skrive!) Om lyden er så bra at den fortjener 10? Nei, den er god men ikke bedre enn man kan forvente av et spill fra 2004, som er laget av folk med nesten uendelige resurser. Om Halo 2 er så langt og holdbart at det fortjener 10? Nei, det er selvføgelig VELDIG "spillbart" men når jer rundet det fikk jeg følelsen av at det såvidt hadde begynt. Det skjer ting i den siste sekvensen som ikke forteller om "resten" av histoien, som ikke virker avsluttet snarere tvert i mot. Det fortjener ikke mer enn 8 synes jeg. (Det har litt og si hvor vanskelig du velger o spille). En annen ting er storyen den er ganske standar. Mennesker mot alien, redde jorda, få uventet hjelp (hvist du har spilt eneren og har fantasi sier det seg fort selv). Skaperene kunne jo ha leid inn noen skikkelig gode forfattere som kunne samarbeide om å lage en unik storry, men nei de lager heller en standar midels storry, og fokuserer alle bilionene de har til rådihet på ganske bra grafikk og og skuffende lengde . Nei jeg har ikke glemt multiplayer, den er veldig bra, antagelig den beste på konsoll. Men det er ikke det viktigste, det er storryen. Se på MGS 1-2 sinnsykt bra storry men ikke noe multiplayer. Det er antagelig mitt favoritt spill. Spillet fotjener ikke mer enn 9 MAKS!! Jeg er helt enig i at 10 ER HELLIG , og det er dumt at Gamer.no ikke så at det er dumt å sette en super fæn av ett spill til å annmele det. Burte vert noen som har spillt masse forskjellig, på forskjellige konsoller og gendere, som kan se mer obektivt bå det. Grafikken i mspillet er god, noen ganger minner det om FarCry i koridorene med store mutanter. Bumpmappingen er Veldig forbedret serlig på "figurene". Hilsen En GAMER 19 , (i følge meg selv) Ps: det er bra at det er noen gamere her, og ikke bare folk som spiller spill av og til på fri tiden. Ps 2: Ja det er sikkert mange skrivefeil. Ps 3: Les annmellelsen av Halo 2 på http://spong.com/ Lenke til kommentar
occurrence Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Dere som vil kan jo adde meg som venn: "occurrenc" Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 likte h2 godt jeg, er fun Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Folkens. Grunnen til at Halo 2 får en 10er på varighet er jo på grunn av Xbox Live! Dette er jo killer ap'en til Xbox og Xbox Live! Titusener kommer til å spille dette spillet i en lang, lang tid på live... Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg syns lyden fortjener 10. Jeg har hørt gjennom soundtracken utallige ganger . Musikken og lyden er så bra til tider at jeg får frysninger så ja det fortjener 10. Halo har vært konge lenge på dette ! Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Burte vert noen som har spillt masse forskjellig, på forskjellige konsoller og gendere, som kan se mer obektivt bå det. Kan dessverre ikkje gjere anna enn å riste på hovudet av denne kommentaren. Skulle tru variasjonen mellom dei spela eg skriver omtaler av for Gamer.no skulle vere nok til å motbevise ein kommentar som dette. Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Har noen runnet Halo2 på legendary? Prøvde litt men det var jo helt for jævelig. Har runna det på heroic uten store problemer men legendary var værre ja... Endret 3. desember 2004 av TT88 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Venter på Pc versjonene.Bare spillet er optimalisert å mindra fucka en den Halo 1 dritten vi fikk servert Fy skjegg for no dritt det var, spilte halve level 1 å aldri mer 3093931[/snapback] Hehe må nok ete ordene mine her, kjøpte meg dette spillet til min 360, et skikkelig artig å bra spill. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Det tok deg 1 år og 3 måneder, men bra du tar til fornuft Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Det tok deg 1 år og 3 måneder, men bra du tar til fornuft 5581694[/snapback] Haha ja ikkje sannt? Men så fekk eg jo ikkje 360`en for for noen uker siden heller da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg