oerhört Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Noen som vet datoen for Halo2 på PC?Vet at den lista er der, men jeg synes den er så surrete! Det skulle vært en søke funksjon der, slik at man slipper å lete igjennom millionvis av lister. Hvis du prøver å finne et spesifikt spill, kan du ganske enkelt bruke den vanlige søkefunksjonen her på Gamer.no. Når det gjelder Halo 2 til PC, er ikke den tittelen annonsert enda (det er ikke bekreftet at spillet er under utvikling), og dermed vil du ikke finne noen dato eller produktoppføring for den tittelen. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nå må dere gi 10er til Half-Life 2 også, blir litt kjipt hvis Half-Life 2 får dårligere karakter enn Halo 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Venter på Pc versjonene.Bare spillet er optimalisert å mindra fucka en den Halo 1 dritten vi fikk servert Fy skjegg for no dritt det var, spilte halve level 1 å aldri mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nå må dere gi 10er til Half-Life 2 også, blir litt kjipt hvis Half-Life 2 får dårligere karakter enn Halo 2 Hvorfor det? Om HL2 er dårligere enn Halo2 skal det jo faen ikke få like god/bedre kritikk! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hva pokker er galt med dere? "GTA folk, Halo 2 spillere, HL2 folk"? Hva med oss som er modne nok til å like alle tre spill, uavhengig av konsoll/format? Jeg syntes dere som klarer burde holde kjeft og være takknemmelige for at denne måneden gir oss (tilsynelatende) gode kvalitetsspill. Lenke til kommentar
warillion Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Kommer Halo2 til pc? Og når i tilfelle? Endret 9. november 2004 av warillion Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kommer Halo2 til pc? Dette har vi allerede svart på lenger tilbake i denne tråden. Foreløpig er det ikke bekreftet at Halo 2 kommer på PC. Vi vil informere om det på Gamer.no så snart det er bekreftet. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Hva pokker er galt med dere? "GTA folk, Halo 2 spillere, HL2 folk"? Hva med oss som er modne nok til å like alle tre spill, uavhengig av konsoll/format? Jeg syntes dere som klarer burde holde kjeft og være takknemmelige for at denne måneden gir oss (tilsynelatende) gode kvalitetsspill. Ja, det er litt rart det. Mange som klager over de forskjellige spillene og karakterene, mens de graver seg ned i hver sin skyttergrav. Jeg synes Halo 1 var ett helt greit spill, jeg er storfornøyd med GTA San Andreas og er en veldig stor Half-Life fan. Nå som Halo 2 har høstet fantastiske kritikker, ser jeg ikke det som noe negativt selv om jeg ikke eier en X-box. Det er fantastisk for oss gamere og ha så mange klassespill å velge mellom denne høsten. Etter all sansynlighet blir Half Life 2 også en kjempeopplevelse, så gled dere folkens...! Omtalen var forresten veldig god og det var en fryd å lese den. Men jeg setter noen spørsmålstegn ved sluttsummen. Er lydbildet faktisk så bra at det fortjener en 10'er? Er Halo 2 virkelig så langt og har en såpass gjennspillingsverdi at det bør få en 10 på holdbarhet? Det kan godt hende anmelder har helt rett, men når man ofte sitter med ett godt spill i hendene, spillbarhetmessig, så setter man gjerne opp karakterene på de andre punktene for å få hovedkarakteren til å se bra ut. Jeg mener at 10'er skal være hellig og kun brukes i ekstreme tilfeller hvor det ikke forbedres på nåværende tidspunkt.... Endret 9. november 2004 av Campari Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Nå har ikke jeg så peiling på Xbox og Xbox spill enda pga jeg skal handle meg Xbox denne uka så jeg stusser på noen ting... Er det sånn at Xbox spill hakker og slikt siden ikke hardware biten er så bra i Xboxen? Eller er bare Xbox spill dårligere grafisk slik at det går hakkefritt allikavel? Så et Halo 2 spørsmål... Kan man altså spille 2 stk samtidig mot fiender? F.eks meg og en kamerat kan skyte aliens på lag? Det er sikkert mange som har svart fra før av men jeg svarer jeg også (har ikke lest hele greia). Xbox har bedre hardware enn ps2 men en god del dårligere enn hva som er i en pc - vanligvis. Spillene til xbox er beregnet på xbox så derfor trenger man ikke så bra hardware som en pc. En xbox er jo bare beregnet for å spille med, sånn cirka. Og ja du kan spille co-op med en venn. Du spiller akkurat det samme som du om du ville ha spilt single player, bare med delt skerm. Endret 10. november 2004 av TT88 Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Omtalen var forresten veldig god og det var en fryd å lese den. Men jeg setter noen spørsmålstegn ved sluttsummen. Er lydbildet faktisk så bra at det fortjener en 10'er? Er Halo 2 virkelig så langt og har en såpass gjennspillingsverdi at det bør få en 10 på holdbarhet? Det kan godt hende anmelder har helt rett, men når man ofte sitter med ett godt spill i hendene, spillbarhetmessig, så setter man gjerne opp karakterene på de andre punktene for å få hovedkarakteren til å se bra ut. Jeg mener at 10'er skal være hellig og kun brukes i ekstreme tilfeller hvor det ikke forbedres på nåværende tidspunkt... Spill en runde på Halo igjen, og hør på musikken (spesielt på brettet der de spiller themen med elgitar ) Kunne vært bedre på Halo1 ja, men da har de nok forbedret det i Halo2 Var ikke mye forandringer til som skulle gjøre det perfekt (Musikken er genial.. virkelig mesterverk spør du meg. Men så er jeg Halo-fan deluxe da ) Gjenspillingsverdi.. jeg og kameratene mine spiller fortsatt Halo1... Halo2 er nok mye bedre... I'll say no more =) (Den som bare spilte gjennom Halo1 én gang, har gått glipp av noe ) Fra mitt synspunkt er 10'ern gitt på rett vis. Men dette blir nesten en litt teit diskusjon før folka faktisk har spilt Halo2 Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Angåande lyd: Ja, den er så bra. Usannsynleg bra faktisk:) Angåande varigheit: Halo 2 er ikkje verdas lengste spel, men det er eit ufatteleg morosamt spel som du kan spele om igjen ufatteleg mange gongar:) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Har prøvd det såvidt littegrann, og er 100% enig med omtalen - spelet er fantastisk. Prøvde det for det meste i multiplayer med tre andre, og fyttisvarte så morro. Ny versjon av bloodgulch + team deathmatch + masse vehichles = endelaus morro! Endret 9. november 2004 av arve87 Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Enda en "6er" Dårligste anmeldesen jeg har sett av halo 2 var Gamershell(mener jeg å huske) der fikk spillet 9.6/10... BARE EN DAG IGJENN! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Enda en "6er" Dårligste anmeldesen jeg har sett av halo 2 var Gamershell(mener jeg å huske) der fikk spillet 9.6/10... BARE EN DAG IGJENN! Hvordan kan du si at en omtale på et spill er dårlig, fordi karakteren er dårlig? Dessuten er ikke 9.6 (eller 96%) noe dårlig... Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Selv om jeg er enig at det var en teit måte å forumere seg på tror jeg nok han mente at spillet har fått utrolig bra anmeldelser, siden den "dårligste" av alle poengsummene har vært 9.6, som er utrolig høyt, og derav at spillet mest sansynlig er veldig bra. Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Selv om jeg er enig at det var en teit måte å forumere seg på tror jeg nok han mente at spillet har fått utrolig bra anmeldelser, siden den "dårligste" av alle poengsummene har vært 9.6, som er utrolig høyt, og derav at spillet mest sansynlig er veldig bra. Tror han mente det samme som du sa ja. Åhhh! gleder meg noe så sykt til i morgen! da skal jeg løpe ned til elkjøp rett etter skolen og kjøpe min egen kopi. Endret 10. november 2004 av TT88 Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Angåande lyd: Ja, den er så bra. Usannsynleg bra faktisk:) Angåande varigheit: Halo 2 er ikkje verdas lengste spel, men det er eit ufatteleg morosamt spel som du kan spele om igjen ufatteleg mange gongar:) Takk for en oppsummering av innlegget mitt Lenke til kommentar
ilex Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Stilller meg skeptisk. Forundrer meg ikke om vi får det samme hypa greiene som Halo 1 viste seg å være. Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Nå har jeg endelig Halo 2. Flerret akkurat av plastikken. Til dere som ikke hra forhåndsbestilt vil jeg anbefale å kjøpe på elkjøp. De selger det til 398kr! Uten t-skjorte da, bare spillet. Hvorfor selger elkjøp så mye billigere enn komplett og de andre nettbutikkene? Edit: fant akkurat ut at lefdal selger det en tier billigere så de har hengt seg på billigbølgen de også. Endret 11. november 2004 av TT88 Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Spilt en del nå. Faktisk akkurat så kult jeg trodde Eneste BITTELITT skuffa var at det var så lite av hovedthemen, var det jeg hadde forventa, men ble jo bra åkkesom (Gleder meg til imorra.. spille med kompiser ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg