Gå til innhold

Omtale av Halo 2 (Xbox)

Anbefalte innlegg

Høres deffinitivt digg ut!

Og;

Forhåndsbestilte Halo2 for lenge siden jeg, gleder meg til å løpe ned til Spaceworld på torsdag og hente min søte, kjære Halo2 limited edition  Prosjektor + surround + varm kjeller + co-op kamerat + go'stol medmasse puter i + pizza/cola supply til over helgen...

...Høres jo direkte himmelsk ut! :)

Er allikevel litt skeptisk ovenfor Single Player delen. Gamespot var iallefall harde mot den... Co-operativ skal nok allikeve bli supert!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fint at du tenker høyt.

Man må jo selvsagt se an grafikken på den plattformen man spiller på. Ellers ville ingen GBA-spill fått mer enn 3/10 i grafikk fordi grafikken er mye bedre på en PC.

Nå er jo halo 2 et fps som spilles på en skjem som står foran deg da. Man kan ikke sammenligne det med et bærbart medium som gba. Uansett så venter jeg heller til halo2 kommer til pc. Kommer det ikke til pc kommer jeg til å kose ræva av meg med hl2 uansett. Kommer ikke til å ofre de stakkars halo2-spillerne en tanke :D

Lenke til kommentar
Kan ikke si at jeg helt skjønner den karakteren. Syntes ikke grafikken fortente en nier. Ihvertfall ikke utifra de screensa jeg så.

da har du ikke mye greie på xbox spill! har du sett grafikken på chronicles of riddic!? den kan måle seg med doom 3!

uansett!

grafikken på singleplayer er bedre enn den er på muliplayer i halo 2, og det er nesten bare lakt ut mp pic's., gå på www.vg.no og se anmeldelsen der(fikk foresten 6 av 6 ;) ) der kan du se film fra single player, og grafikken er faktsik ganske bra

Lenke til kommentar

Synes du avslørte litt for mye om selve handlingen jeg. Var jo mindre spoilere på IGN's 8 sider, enn gamer.no's 2. Jeg vil ikke vite akkurat hvor handlingen foregår, og nøyaktig hva oppdragene går ut på.

Måtte hoppe raskt videre ned i artikkelen for å ungå å lese mer enn jeg vil flere ganger når jeg leste igjennom denne.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg så peiling på Xbox og Xbox spill enda pga jeg skal handle meg Xbox denne uka så jeg stusser på noen ting...

Er det sånn at Xbox spill hakker og slikt siden ikke hardware biten er så bra i Xboxen? Eller er bare Xbox spill dårligere grafisk slik at det går hakkefritt allikavel?

Så et Halo 2 spørsmål... Kan man altså spille 2 stk samtidig mot fiender? F.eks meg og en kamerat kan skyte aliens på lag? :D

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg så peiling på Xbox og Xbox spill enda pga jeg skal handle meg Xbox denne uka så jeg stusser på noen ting...

Er det sånn at Xbox spill hakker og slikt siden ikke hardware biten er så bra i Xboxen? Eller er bare Xbox spill dårligere grafisk slik at det går hakkefritt allikavel?

Lavere grafikk.

Litt bedre enn PS2...

Lenke til kommentar
Ok så da er alle Xbox spill laget med dårligere grafikk sånn at det ikke hakker? 

Ikke dårligere, men mindre bra. ;)

Når det gjelder den andre "tingen", så stemmer det at du og en kamerat kan spille co-op og drepe romvesner av ymse slag sammen. Er ganske morsomt faktisk!

Lenke til kommentar
Ok så da er alle Xbox spill laget med dårligere grafikk sånn at det ikke hakker? 

Når det gjelder den andre "tingen", så stemmer det at du og en kamerat kan spille co-op og drepe romvesner av ymse slag sammen. Er ganske morsomt faktisk!

Kult, jeg digger sånn teamwork spill ting :p

Men det jeg lurte på med grafikken var om det hakker når man spiller spill på Xbox (jeg hater å spille når det hakker).

Lenke til kommentar
Men det jeg lurte på med grafikken var om det hakker når man spiller spill på Xbox (jeg hater å spille når det hakker).

Xbox er en spillmaskin og Halo 2 er skreddersydd for Xbox. Litt hakking når du spiller LIVE er ikke til å unngå, men når du spiller lokalt på selve boksen er det sjeldent problemer.

Har hatt Xbox siden dagen den kom ut, og er strålende fornøyd med flyten i den grafiske fremstillingen. Litt hakking kan oppstå i enkelte spill, men ikke så mye at det påvirker spillopplevelsen.

Nå skal det sies at jeg ikke har prøvd alle spillene på markedet, men dog. ;)

Lenke til kommentar

Kult, jeg digger sånn teamwork spill ting :p

På de fleste fullførte konsoll-spill, skal det ikke hakke, med mindre det er slike spill som Driv3r, som egentlig bare er i beta stadiet enda...

Slike spill kan ofte gå litt hakkete...

De fleste konsoll spill hakker ikke, eller minimalt...

Siden Halo2 har fått 10, tipper jeg på at det ikke hakker så mye ;)

Lenke til kommentar
Takker for svar :D

Nå er jeg ikke i tvil....det blir Xbox denne uka! :D

Ikke et dumt valg, om du har nok penger til det...

Jeg har ikke så mye penger for øyeblikket, og vil uansett vente til PC versjonen kommer, som har bedre kontroller (etter min smak) og grafikk.

Det blir sikkert noe mer på PC versjonen, slik det ble på Halo (flere maps, våpen etc.)

Noen som vet datoen for Halo2 på PC?

Vet at den lista er der, men jeg synes den er så surrete!

Det skulle vært en søke funksjon der, slik at man slipper å lete igjennom millionvis av lister.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...