MIZZ_HELL Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hvilket anti-virus program er best, F-Secure 5.54, PC Cillin 2005 Eller Norton Internet Security 2004??? Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 hei, dette blir vel litt smak og behag tror jeg. selv liker jeg ikke F-Secure noe særlig. men både PC-Cillin og Norton Internet Security har jo både brannmur og antivirus i seg da. selv bruker jeg Norton Internet Security 2005 på mine datamaskiner, men PC-Cillin 2005 er også veldig bra. Norton koster vel noen kroner mer enn det PC-Cillin gjør. jeg kan ikke helt si hvilke av disse som er best, men jeg har gode erfaringer, med både Norton og PC-Cillin. hipp som happ egentlig. eneste ulempen med Pc-Cillin er vel at den ikke finnes på Norsk. ikke som jeg vet iallefall. det gjør derimot Norton. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Personlig mener jeg at NOD32 er det programmet som er best. Den har utrolig liten feil-prosent. Den slipper så og si ingen virus igjennom. Jeg viser til den siste testen som Virus Bulletin har gjort (november). Du kan klikke på linken til hvert produkt i testen og du vil se historikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå