Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Salten Bredbånd !

Anbefalte innlegg

Noen flere som har Sbnett som bruker å være inne her?

Plages med at Salten Bredbånd sin kunde service og internett forbindelsen som

vi har igjennom dem stinker.

Jeg har 4mbit linje fra dem, hvis jeg tester med en tptest viser jo den full speed på linja, men hvis jeg bruker div. p2p program, har jeg en 10'ende del av linja.

Hvis jeg ringer til dem lyver den ene mer enn den andre, di kan ikke vite hva di skal svare. Snakker man med 5 forskjellige personer, har man like mange forskjellige svar.

Den ene sier di struper ikke, den neste sier di gjør det, den neste begynner å bable om båser.......

Noen som kan svare meg på om jeg kan få refundert beløpet av det jeg betalte for å få kabeln inn i huset, siden di ikke klarer å levere varene di selger.

Når jeg ringer og snakker med dem nå, sier di bare at jeg kan bare se bort fra bindingstia og si opp med en gang, hvis jeg ikke er fornøyd.

Men det di ikke tenker på, er at jeg betalte 3900,- for å få kabeln inn i huset.

Sbnett, er nok værre enn telenor var med begrensning på linja.

Eneste Salten Bredbånd sine linjer funker til, er nok å lese VG.

Selge 4mbit linje til 690,- og ikke lar kunden få bruke linja til det han vil

Tviler på at verken Salten Bredbånd eller Bkk har lov til å LURE kundene sånn som di gjør. Begynner å bable om amerikanske advokater,,sykt.

Vi bor ikke i USA, kanskje di tror det.

Di har så mange dårlig unnskyldninger , håper di forsvinner ut av markedet.

BOR DU I SALTEN, STYR UNNA SALTEN BREDBÅND.

INDRE SALTEN KABEL TV TILBYR DEN SAMME LINJA, med garanti at du får bruke den til hva du vil og når du vil, og så mye du vil.

Eller bare ADSL, du vil være mer fornøyd med den.

Endret av jrppp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo en god del andre leverandører som har sperre på diverse porter som brukes av p2p da...Dette er sikkert for å prøve hindre at man laster ned feks pirat programvare av forskjellig sort. Den leverandøren jeg bruker (telenor) har også en slik sperre som gjør at man får dårlig fart på feks eMule, dc++, bittorrent osv.

Noen leverandører lar deg få passordet til routern/modemet du låner hos de slik at du kan åpne porter som trengs..

Endret av Dunah
Lenke til kommentar

Men, hvorfor gjør di det? er vell ikke ulovlig å laste ned film og musikk enda.

Man betaler jo for en vare man ikke får.

Og hvorfor står det ingenting om det i avtalen man skrev under??

Endret av jrppp
Lenke til kommentar
Jeg har 4mbit linje fra dem, hvis jeg tester med en tptest viser jo den full speed på linja, men hvis jeg bruker div. p2p program, har jeg en 10'ende del av linja.

At hastigheten i p2p stinker har INGENTING å gjøre med linja di. Det kan like så godt være den andre enden i forbindelsen som har sugen linje. Hvis tptest (hva nå enn det er) viser at du har riktig hastighet så har du nok antagligvis det. Et tips da er å finne et annet sted enn p2p å laste ned ting fra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...