Gå til innhold

Kva ville du lagt inn på ein mod'a XP-CD?

hemo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DirectX kunne vel vært greit å ha med (hvis det ikke følger med i SP2??)

Akkurat!

Bør ein versjon av DirectX pakkast med på ein sånn her CD?

Kva versjon skal ein då ta med?

(er siste versjon stabil og "ambefalt", eller følger det med i SP2)

Lenke til kommentar

OK, det ser kanskje ut som om folk missforstår målet med tråden...

Eg prøver å pressisera:

Drivarar til mus og tastatur, skjermkort, skannere, osb, vil vel variera frå maskin til maskin. Eg har lyst å laga ein heilt generell XP SP2-CD som i tillegg til slipstream'a SP2 inneheld Microsoft-program for XP.

AFireInside sitt svar om DirectX var veldig hjelpsomt. (tusen takk!)

Når du har lisens på Microsoft XP, har du samtidig lov/rett til å installera MSN Messenger for Windows XP. Dette programmet er ikkje lov å installera, med mindre du har lisens på Windows XP.

Det er altså denne type tilleggsprogramvare eg her søker folks hjelp til å finna/lista opp...

Q: Var det nokon sånne kjekke tilleggsprogram som berre var tilgjengeleg for folk med genuin XP? Noko som krevde verifikasjon av lisens før du fekk lasta ned?

Lenke til kommentar

MSN Messenger kan lastes ned av hvem som helst og brukes på windows OS av ymse slag. Krever ikke "genuin XP" lisens. Skjønner ikke helt hva du er ute etter, tror ikke det fins noe særlig programvare av den typen du beskriver, gratis + krever genuin XP lisens...

I forhold til dette med generell installasjons CD så er det jo bare å la være å legge inn egne drivere til hardwaren, husk at det følger et enormt bibliotek med drivere med winxp som er en del av OS'et. Dette er generic drivere og skal sørge for at OS'et i det hele tatt starter på nesten hva som helst av maskinvare. Deretter må man legge inn evt spesifikke drivere for at maskinen skal bli mest mulig stabil og yte best mulig.

Når det gjelder kjekke tilleggsprogrammer...vel, de kjekkeste har ingenting med MS å gjøre :D

Lenke til kommentar
MSN Messenger kan lastes ned...

Takker for tilbakemledingar!

Tanken med CDen, er å gjer den meir komplett. Dra med dei tinga som du gjerne må lasta ned etterpå, likevel. Praktisk når du har treig eller fråverande tilgang til Internett.

Og til Mikal: Når eg har .iso-fila (sjå evt. link i trådens første post) kan eg nytte eit av desse programma for å legge til filer: WinIso, WinImage, IsoBuster.

Så langt har eg altså kome fram til desse:

Så går vi OT:

Ikkje-Microsoft-tillegg eg kan tenka meg å ta med:

og til slutt: Ikkje DirectX 9.0c, takk til AFireInside!

Burde eg inkludera dette .net-greiene? Er det ulike versjonar?

Lenke til kommentar

Lautsprecher: AFireInside forteller at DirectX 9.0c er inkludert i SP2. Då er det ingen vits å inkludera installasjonen av DirectX 9.0c som tillegg på CDen (du har lest første post i tråden, ja?)

smh: Takker for bra tips! Powertoys må heilt klart med :)

Lenke til kommentar

Det var kjekt å sjå at nokon likte idéen med modifisert XP-CD. Men at dette var så bra at ein ikkje kunne tru på det? Neppe! ;-)

Eg har ikkje starta å laga denne CDen enno, fordi eg framleis går å lurer på om det er meir som skulle vert med... Er det ingen fleire forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...