Popobawa Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Noen som har erfaring med memonor.no? Jeg bestilte noe på lørdag og jeg fikk ordrebekreftelsen like etter at jeg bestilte. Men det jeg lurte på er om de sender en mail om at pakken har blitt sendt? Lenke til kommentar
SvenG Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Vet ikke om de pleier å sende en mail om at pakken har blitt sendt. Kjøpte selv en mobiltelefon fra memonor for noen mnd siden, kan bare si at alt gikk helt problemfritt for seg. Mener å huske jeg fikk telefonen etter 4 dager, noe som er raskt nok for meg, men kanskje alt for tregt for andre. Tror forresten at disse også holder til i Sandefjord, slik mange andre nettbutikker med samme utvalg gjør Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Det var faktisk en mobil jeg bestilte. Kanskje jeg får den raskere siden jeg ikke bor så veldig langt unna Sandefjord? Men hadde jo vært fint hvis de sa fra om den har blitt sendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå