Rayline TWB Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Har tenkt å kjøpe en LCD-TV, og trenger anbefalinger når det gjelder hvilken jeg skal kjøpe. Følgende legges til grunn: 1) Skal ikke være større enn 17 tommer. 15 tommer går helt fint. 2) Skal stå på kjøkkenet...... 3) Prisen er ikke viktig. 4) Bør også ha DVI- tilkopling. 5) Må ha innebygd TV- tuner. Har søkt litt rundt på forskjellige norske nettbutikker, men finner ikke så veldig mye fornuftig ang. "mindre" LCD- TV'er. Har sett på Elkjøp, HiFi- klubben, PSData, Komplett og Netshop. Har også vært innom DinSide og ITAvisen. Hvis det er noen som har alternative linker, så mottar jeg disse med takk......:-) Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Ingen som har noen verdens ting ang. dette emnet.......? Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Virker som om det er få som har noe erfaring med dette da LCD-tv er veldig nytt. Generelt kan jeg anbefale å stikke innom Elkjop ol. for å ta TVene i selvsyn! De kan varierer ganske mye spesielt i kontrast, men med en 17" vil det meste være ok å se på. Jeg er på utkikk etter en 30-32", og er ganske frustrert over mangelen på tester og erfaringer. Din side har testet en del, og søkemotorer gir bare linker til webshoper. Lyd&bilde testet to frokostTVer i oktobernummeret, men disse var ganske dyre så vidt jeg husker. Dette blir dessverre bare generelt pjatt !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå