zup Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Er det noen som har noe nett dokumentasjon på hodepine/skade ved lav oppdateringsfrekvens på skjermer? Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 jeg klarer ikke 60 hz får hodepine etter ca 5min. men 85hz får jeg aldri hodepine av det samme med 75. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 jeg sitter her med 60Hz og merker ikke noe forksjell fra 75Hz og 60Hz! Men det er da meg da! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg har sett en masse synsing på nettet, men ikke noen videnskapelig dokumentasjon. Litt synsing fra meg: Jeg tror ikke det er skadelig med flimring, men det er slitsomt. Du får sikkert hodepine lenge før du tar skade av det, for å si det sånn. Hva skulle eventuelt ta skade av det? Geir Lenke til kommentar
zup Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Liker selv å ha 100hz, men jeg merker for forskjell på 70hz og 80hz. Skulle bare hatt noe dokumentasjon på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå