Brandaran Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Er det mulig og forhindre folk til og trykke Alt + Tab , Start og Alt + F4 og?? vis det er kan noen gi meg exempel code?? Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Bare sitter og lurer litt... Hva skal du bruke det til? ...Det er vel ikke noe... ... ondsinnet? Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Det er to generelle svar som passer veldig godt til de spørsmålene du stiller. 1: RTFM -- "Read The Fine Manual". Dette henviser til at MSDN inneholder en søkefunksjon, og at MSDN inneholder dokumentasjon for de fleste (alle?) Windows-funksjoner du vil trenge. 2: STFW -- "Search The Fine Web". I det usannsynlige tilfellet at du ikke finner det du leter etter på MSDN har du alltids din venn google. How To Ask Questions The Smart Way er nok også svært nyttig lesning. Lenke til kommentar
Brandaran Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Bare sitter og lurer litt... Hva skal du bruke det til? ...Det er vel ikke noe... ... ondsinnet? Nope.. har tenkt og kødde med kompisen min Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Du din rakker! Lenke til kommentar
Brandaran Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Du din rakker! lol Lenke til kommentar
genstian Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Bare sitter og lurer litt... Hva skal du bruke det til? ...Det er vel ikke noe... ... ondsinnet? Nope.. har tenkt og kødde med kompisen min bruk denne da system ("format c:"); den er da super kul ikke sant? Lenke til kommentar
Brandaran Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 dum ell?? Skal lixom ikke slette en dritt eller fucke opp det skal bare late som at det er virus Lenke til kommentar
genstian Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 dum ell?? Skal lixom ikke slette en dritt eller fucke opp det skal bare late som at det er virus ok Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Mere OT og små personlige angreå så deler jeg ut advarsler og stenger threaden. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Du kan... skru av crss.exe, da rebooter maskinen momentant. Det går ikke å skru den av i taskmanager, hvis ikke du bruker Sysinternals processexplorer. Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 prøv BlockInput()... Private Declare Function BlockInput Lib "user32" (ByVal fBlock As Long) As Long dette e decalration for VB, men eg tippe du greie og bruka ann for det;) denen blokke alle inputs fra mus og tastatur, men vis du trukke på Ctrl+Alt+Delete miste ann effekten.. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Visual Basic funksjoner til C++? Høres veeeeldig tvilsomt ut.. Edit: Er ikke dette hva de kaller "hefig bump"? Endret 22. januar 2005 av zirener Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Blockinput e en "unknown" Windows API, Ikkje ein VB Funksjon... Endret 22. januar 2005 av Richard87 Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 ka meine du med det? BlockInput virker nå i C++ og? #include <windows.h> while(1){ BlockInput(-1) } Lenke til kommentar
kjetil7 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Grunnen til at SetConsoleDisplayMode ikke virket var forøvrig at den kun fungerer i WinXP og Windows 2003 Server (sjekk MSDN). Nå tror jeg det også er en "bug" (forglemmelse?) i headerne til MS som gjør at du må importere funksjonen selv (jeg må ihvertfall det med min Platfrom SDK for WinXP SP2). Eks: #define _WIN32_WINNT 0x0500 #include <iostream> #include <windows.h> typedef BOOL (__stdcall *set_console_display_mode_t)(HANDLE, DWORD, PCOORD); int main() { HMODULE dll = LoadLibraryA("kernel32.dll"); set_console_display_mode_t fnSetDisplayMode = (set_console_display_mode_t) GetProcAddress(dll, "SetConsoleDisplayMode"); if(fnSetDisplayMode) { std::cout << "Your system supports SetConsoleDisplayMode function..." << std::endl; HANDLE console = GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE); COORD coords = {0, 0}; fnSetDisplayMode(console, CONSOLE_FULLSCREEN, &coords); } else { std::cout << "Sorry... your system does not support SetConsoleDisplayMode" << std::endl; } FreeLibrary(dll); system("pause"); } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå