Brandaran Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hei, jeg søkte og fant 1 topic om fullscreen i C++ men og linken i den topicen var gamme log eksiterte ikke lengre.....så kan noen si meg hvordan jeg får konsollen på fullscreen? Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Alt + enter i windows... Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Alt+F1...6 i Linux, alt ettersom hvor du kjører getty (Hvis du var en Linux-bruker ville du sannsynligvis visst dette, og jeg vet det. Jeg følte bare at mitt yndlingsoperativsystem burde bli representert i denne tråden, og at det ikke burde være noen selvfølge at du bruker Windows. Forøvrig har jeg tross alt svart på topic) Lenke til kommentar
Brandaran Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Alt + enter i windows... Ja greit, men jeg mener vis noen kjører programmet så blir det satt på fullscreen automatisk Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Les microsoft dokumentasjon. Lenke til kommentar
Brandaran Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Les microsoft dokumentasjon. Tusen Hjertlig takk for den "store" hjelpen jeg fikk av deg... mangler bare den doc'en nå.. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Fullscreen i C++? consolen? MSDN er vel beste stedet å søke på. Console Functions Lenke til kommentar
Brandaran Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Takk.... men jeg finner ingen funksjoner som tar consolen til Fullscreen <.< Lenke til kommentar
søppel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) http://msdn.microsoft.com/library/default....displaymode.asp Edit: Gjett hvordan jeg fannt den? heh .. :} Endret 9. november 2004 av søppel Lenke til kommentar
Brandaran Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 (endret) http://msdn.microsoft.com/library/default....displaymode.asp Edit: Gjett hvordan jeg fannt den? heh .. :} Jeg fant jo den jeg og! men jeg rakk ikke og edite før nettet gikk ned :$ EDIT; #include <windows.h> int main() { SetConsoleDisplayMode(CONSOLE_FULLSCREEN_MODE); return 0; } Vet noen hva som er feil med dette?? >.< Endret 9. november 2004 av Kenneth™ Lenke til kommentar
søppel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Du må jo lese dokumentasjonen; det er ikke sånn funksjonen er deklalert! Endret 9. november 2004 av søppel Lenke til kommentar
Brandaran Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Ser ingen dokumentasjon der jeg :s Lenke til kommentar
søppel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Ok .. ... PCOORD result; AllocConsole(); SetConsoleDisplayMode(GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE), CONSOLE_FULLSCREEN_MODE, result); ... ..har ikke sjekket dette, siden jeg ikke kjører Windows. Endret 9. november 2004 av søppel Lenke til kommentar
Brandaran Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 funker ikke Lenke til kommentar
søppel Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ingen feilmeldninger, liksom? Lenke til kommentar
Brandaran Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Disse: C:\Programfiler\Microsoft Visual Studio\MyProjects\rrr\rr.cpp(7) : error C2065: 'SetConsoleDisplayMode' : undeclared identifier C:\Programfiler\Microsoft Visual Studio\MyProjects\rrr\rr.cpp(7) : error C2065: 'CONSOLE_FULLSCREEN_MODE' : undeclared identifier Error executing cl.exe. rrr.exe - 2 error(s), 0 warning(s) Endret 10. november 2004 av Kenneth™ Lenke til kommentar
søppel Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Har du includet windows.h som beskrevet i dokumentasjonen? Lenke til kommentar
Brandaran Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 jepp har prøvd dette: #include <windows.h> PCOORD result; AllocConsole(); SetConsoleDisplayMode(GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE), CONSOLE_FULLSCREEN_MODE, result); og #include <windows.h> int main() { PCOORD result; AllocConsole(); SetConsoleDisplayMode(GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE), CONSOLE_FULLSCREEN_MODE, result); return 0; } Lenke til kommentar
Z_IM Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) void changeConDisp() { keybd_event(VK_MENU, MapVirtualKey(VK_MENU, 0), 0, 0); keybd_event(VK_RETURN, MapVirtualKey(VK_RETURN, 0), 0, 0); keybd_event(VK_RETURN, MapVirtualKey(VK_RETURN, 0), KEYEVENTF_KEYUP, 0); keybd_event(VK_MENU, MapVirtualKey(VK_MENU, 0), KEYEVENTF_KEYUP, 0); } simulere Alt+Return det funker. Endret 10. november 2004 av Z_IM Lenke til kommentar
Brandaran Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Tusen tusen tusen TUSEN takk funka perfekt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå