wwww Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 (endret) lol hva ^ op bump Endret 11. april 2016 av KSn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Hm. Syns Rune generelt gjør en utrolig bra jobb, jeg. At han påpeker feil og irritasjonsmomenter med spillet er jo bare en fordel. Har brukt en 20-25 timer på spillet nå, og jeg kjenner meg definitivt igjen. Merkelig at han ikke nevnte dansekonkurransen. Fysj, så irritert jeg var etter det femte forsøket. Enig med deg Fin bump av en snart 12 år gammel tråd. Lenke til kommentar
Mads2 Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Hm. Syns Rune generelt gjør en utrolig bra jobb, jeg. At han påpeker feil og irritasjonsmomenter med spillet er jo bare en fordel. Har brukt en 20-25 timer på spillet nå, og jeg kjenner meg definitivt igjen. Merkelig at han ikke nevnte dansekonkurransen. Fysj, så irritert jeg var etter det femte forsøket. Enig med deg Fin bump av en snart 12 år gammel tråd. Thanku Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Hahaa:P Er dette tidenes bump? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Hahaa:P Er dette tidenes bump? Ihvertfall som jeg har vært vitne til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå