Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Satt inn noen nye disker i serveren og skulle fyre maskinen men klarte ikke å pga av svak PSU. Har Levicom 500W men dette holder ikke. Har kikket litt rundt på nettet men finner kun Q-Tec på 650W som er den kraftigste men har ikke lyst til å kjøpe den. Har også luftet tankene på et dual system, men er det mulig å unngå dette gjør jeg det Har dere noen andre anbefalinger, helst så kraftige som mulig som er å få tak i ? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CWT550ADP By the way Q-tec på 650w blir aldi å levere noe i nærheten av 650w. bare sån vist du skulle bli fristet til å kjøpe en slik Endret 8. november 2004 av zandro Lenke til kommentar
SubLIme Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hmm, tror du burde prøve deg på å kjøpe en ny 500 watts psu og en psu starter som du finner her Det er en start kontakt som du kan bruke isteden for å kortslutte den, ganske greit det:) Mvh SubLIme Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Q-tec 650W kan nok ikke måle seg med Levicom 500W. Lenke til kommentar
slettet Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 DMP: Eg har nettopp bestillt 2stk. CWT 550W. Viss du venter med å bestille, så kan eg gje deg ein lyd om kossen dem fungere. Skal ha dem i ein filserver (tolv disker, dual CPU, og masse ein del vifter), so eg trur dem skal f køyrt seg godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Tror nesten jeg går for 2xCWT løsningen. @nmedaas Venter på resultat fra deg. Let me know asap Lenke til kommentar
slettet Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Eg får PSU'ene i posten i morgon. Skal køyre dem hardt natt til torsdag, så skal du få eit svar. Kva oppsett du har på maskina di, forresten (antall disker, kva prosessor, ol.)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Kva oppsett du har på maskina di, forresten (antall disker, kva prosessor, ol.)? AMD64 3000, 2GB RAM, Radeon 9100, 17 disker à 300 Har du fått noen erfaring fra CWT'ene du fikk nmedaas? Lenke til kommentar
Thor78 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 OCZ 520W Powerstream. Koster litt, men kjører alt. Power to the people!!! Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 kossen kan ein med amd 64 system å 17disker vurdere å kjøpe Q-tec. gamlingen sko ha maskin som broren min sko bruke.... han maste om billig... så eg kjøpte ett kabinett med strømforsyning fra q-tec... holdt faen meg bare 3 uker før den røyk på fredag:P lurer på om mpx.no er vennelige med å la meg kjøpe noe bedre strømforsyning til bra pris eller noe... lite lysten på mer q-tec eg har sjøl levicom på 500w... angående ny strømforsyning... antall w er ikke alfa omega... antall amper per krets er mye viktigere spør du meg. å stabilitet selfølgelig:) ikke for mye avik på antal v på de forskjellige kretsene... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 syykt mange disker du har a!! men: vil du ha power? bygg selv. http://sound.westhost.com/project77.htm denne kan gi umenneskelig mye strøm, ka tyks om 500A på 12v railen? du kan dimmensjonere ned litt, og få den rimelig i forrhold til en standard ps psu. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 hvordan får du 17 disker i EN pc? bruker du hdd kontrollere med plass til 4 stk hdd'er samtidig eller noe sånt? og har du fortsatt cd'rom? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg tror jeg ville valgt Tagan 480 i stedet for CWT 550. Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 the coolkid: 17 disker i en maskin er da egentlig ikke noe stort problem... er bare til å kjøpe noen kontrollerkort som står i PCI spor... så er du i gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå