neb Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) heisann.. har lagd en V2 av siden min.. Hva syns dere? Knappene er under utvikling, men er det noen som har forslag til hva som kan gjøres med dem? er veldig usikker på den delen. målet var et stilrent og enkelt design. Mvh bigben edit: Omformulering edit 2: lenke i signaturen! Endret 8. november 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 http://www.home.no/maldiven/v3/ Riktig link? Lenke til kommentar
neb Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 (endret) http://www.home.no/maldiven/v3/ Riktig link? ja.. glemte det jeg.. takk! Endret 8. november 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Off-topic-kritikk: "kritikk", ikke "criticism". On-topic-kritikk: Fin header. Den chilipepper-stengel-blad-saken kunne godt ha vært på undersiden av den tykke, hvite streken, altså mellom teksten og menyen. Den lavendelfargede bakgrunnen ville jeg ha gjort litt mørkere. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 jeg ville ha laget egene punkter som du kunne ha brukt på menyen.... designe dem selv, de var litt kjedelige de du hadde nå Lenke til kommentar
bernini Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Rent og pent, kanskje en tanke kjedelig. Ville laget en litt mer fancy meny, slik som den over her nevnte. Likte blåfargen i header, men ikke den på hovedfirkanten. Ville enten hatt større fargeforskjell mellom dem, eller ingen fargeforskjell. Kanskje fått ørlite mer kontraster mellom bakgrunn og "rammen". - gordito Lenke til kommentar
huf Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det negative: - Blåfargen ble litt for dominerende(les: mørk/sterk) - Fonten var kjedelig - Menyen var veeeldig kjedelig Det positive: - Pene farger (utenom den sterke blåfargen) - Pen header (osgå fonten) - "Rent og pent" Med andre ord; litt kjedelig, og standard, men det har helt klart potensiale. Lenke til kommentar
neb Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 (endret) takker for god respons. menyen er under utarbeiding.. så det som er der nå, er bare midlertidig.. lysere bakgrunnsfarge var ikke så dumt.. kansje det kunne tatt seg ut med en gradient? hvit til grå i bunn el.l? Endret 8. november 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Jeg likte siden din. Men er det mørkere blå på headeren enn hovedsiden? Eller er det bare skjermen min kanskje. Syns du skal ha alt i samme blå farge. kanskje en lysere en også. Og jeg vet ikke helt.. men det er litt slitsomt å lese. Kanskje pga for liten skrift og for mørk bakgrunn. (Jeg er n00b, men dette er min mening om siden iallfall ) EDIT: 800 innlegg jah Gratulerer med dagen Nicklas Endret 8. november 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
neb Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 ok.. lagd gradient bakgrunn, har også gjordt san-serif til font nr. 1... så det bedre ut? Tenkte at knappene skulle være i samme font som header teksten (Hancock)... ble det noe penere? takker og gratulerer@nicklas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå