Gå til innhold

Kjøpe flashbasert MP3 spiller, 256 MB eller mer

Anbefalte innlegg

Ja, topic sier sitt. Har kikka litt rundt, og lest om en haug med spillere. For meg så virker det som en jungel...

Har et par krav dog, som den må oppfylle:

• Minimum 256 MB minne
  • Ha god lydkvalitet
  • Ligge under eller like rundt 1000,-
  • Være pålitelig og tåle jogging/fysisk aktivitet

Har både sett på Creative sine, og synes både diverse MuVo spillere og Rhomba virker som gode valg. Har lest en del erfaringer her på bruket og det virker som om inntrykket til folk enten er topp eller elendig. Dette gjør det utrolig vanskelig å velge spiller.

Har også snust litt på Apacer sin BP300 modell, samt MSI 515. Er Apacer dugandes? Jeg krever ikke så mye av spilleren, bare den fungerer greit og har fin lyd. Design etc etc driter jeg i. ;) Denne skal kun brukes til trening og bussturer, ikke til sjekking. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har selv en muvo spiller, 128MB, er selv utrolig fornøyd med den utenom minnet. Så jeg kjøpte ipod. Men tilbake til muvoen, det er bra størrelse, enkel i bruk og god lyd, bra volum og manuell eq..

[url="http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302202&cks=PRL"]denne muvoen hos komplett.no[/url]
Lenke til kommentar

Endte opp med at jeg kjøpte en Muvo v200 256 MB . Virker som en svært kurant spiller, men har ett spørsmål. Er det ikke mulig å vise BÅDE artist og sangtittel i displayet? ID tagen er korrekt, men ser kun sangtittel i display... :( Synes dette bør være mulig med scrolling...

Har også lest om en software hack der du kan øke volumet betraktelig, synes volumet er en smule lavt på max.

Endret av jovaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...