tendilenz Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Stemmer det virkelig at man ikke får noe kred/poeng når man er medisinmann? Det er jo ganske synd hvis det kun er antall kills som kan bringe deg opp på "pallen" etter endt runde. Resultatlista er kanskje ikke så vesentlig (ihvertfall ikke for meg), men det at den flasher opp med de tre beste vil jo føre til at flere tar funksjoner som gir flere kills. Dermed går det utover f.eks. antall medisinmenn. Og et bra lag må jo være balansert med folk i alle nødvendige funksjoner. Return to Castle Wolfenstein hadde en mye bedre ide siden både medic og "lieut'n" ble belønnet etter hvor mye hhv. health og ammo de delte ut. Dermed kunne man faktisk komme på toppen av lista uten å ta en eneste motstander. Fint hvis man ikke følte for å drepe noen en kveld. EDIT: snakker kun for bf1942, aner ikke om bf:v har forbedra dette... Endret 8. november 2004 av tendilenz Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 da det er et lagspill så ser jeg ikke helt problemet. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Skulle medic fått poeng for å "heale" folk ville det jo vært for lett å komme på topp 3. Fordelen med å være medic i min øyne er at du kan ta fram medicpakka og heale deg sånn at du har en sjans i neste fight osv. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Så er det jo ikke alle som spiller public heller Lenke til kommentar
Campari Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Medisinmannen er en genial figur som jeg desverre "oppdaget" altfor sent Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Medic eller 'Medisninmann' er det viktigste innenfor spillet, synes nå jeg. den kan heale alle dine venner i tilleg har den en bra rifle og granater. Helt klart min favoritt Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Medic er en veldig fin klasse å spille i synes jeg ! Lenke til kommentar
slez Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Når jeg spiller bf1942 så er jeg medic. Digger medic våpna synes mp40 er det beste våpnet på bf. Og er så genialt og kunne heale seg selv. så skjønner ikke hva du gneller om Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Jeg er alltid Medic når jeg ikke er engineer eller bazooka-man Undervurdert er vel å ta litt i, medic har jo en unik fordel, nemlig at du kan heale deg. Endret 8. november 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Medic er viktig ja - når han gjør jobben sin og bidrar til laget. Folk som velger medic bare for å heale seg selv derimot... Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Folk som velger medic bare for å heale seg selv derimot... Enig! Jeg syns også medic'en er en veldig fin klasse, men problemet er at på pub-servere er det langt mellom dem siden de fleste velger klasser som gir flere kills og dermed høyere rangering på lista. På RTCW pub-servere merker jeg en helt annen "teamspirit" siden også medic'en scorer poeng. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Er Medic ganske mye jeg Lenke til kommentar
tbend Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Syns også at medic mannen er undervurdert hvertfall på dc! Det er jo samme opplegget, men jeg blir jo takknemlig når folk kommer å heale med! Endret 9. november 2004 av tbend Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Medic,Engineer og bazooka. Er de jeg er for det meste. Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Vis man skal ha et ordentlig lag må noen være medic noen engi osv. nytter ikke at alle er Medic Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Bf.no har ihvertfall en guide om hvordan utnytte medisinmannen mest mulig sis gang jeg sjekka. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Bf.no har ihvertfall en guide om hvordan utnytte medisinmannen mest mulig sis gang jeg sjekka. Ja skrevet av [CoIS]Falkenhorst, han er god medic han. Guide. Lenke til kommentar
Kulor Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Medic på Alamain er jo bare en helt med Thompson, og Healing........ Bokstavelig talt. Han DUGER Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 I Battlefield 2 vil det være slik at, hvis du gir ammo, healer eller annet som bidrar til noe positivt, så får du poeng for det Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har desverre ikke faatt testet BF enda, holder paa en del andre online spill og venter vel mest paa BF 2 Men slik at man faar poeng for ammo og med kits er jo slik, ET fungerer i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå