int20h Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Blue Gene/L klar for salg IBMs nye stormaskin, Blue Gene/L, presenteres offisielt som verdens kraftigste superdatamaskin. Nå er den i salg til en veiledende pris som starter på 1,5 millioner amerikanske dollar. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) *slettet* Fant fort ut av det, 1,5 Millioner for den aller billigste versjonen av Blue Gene. Endret 8. november 2004 av Malvado Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Virket veldig billig for verdens kraftigste supercomputer jo... men det er vel prisen for bare ETT av disse rackene da =) -Stigma Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Folding at home anyone? Lenke til kommentar
kommando Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 noen som vet om de har prøvd disse maskinene i spill? Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Her kan amd, og intel bare gape, ingen slår IBM ser det ut som. Hadde nok ikke hatt noe i mot den godbiten her. Får vann i munnen når jeg tenker på en PPC cpu som stammer fra power 5 Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 meiningslaust.. bedre me ibm aptiva Lenke til kommentar
chma Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Folding at home anyone? hehe 64 racks utgaven hadde sikkert levert noen pene tall... Lenke til kommentar
anbar Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 hm... hadde jeg hatt så mye, og 100 ganger mer til, så kanskje og bare kanskje hadde jeg sikret meg en slik... bare for pur faen fikser jeg cs på den Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jaja, 1270$ pr prosessor er jo ikkje så verst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå