ZerBox Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Jeg sitter med ADSL fra Nextgentel. Det som plager er at jeg ikke kan sende ut filer til andre personer. Hvordan kan jeg fikse det problemet? Sitter med Win XP hvis det har noe å si.... Lenke til kommentar
chma Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 har samme "problemet", ngt sier at man ikke kan bruke msn fildeling på deres adsl. Du blir nøtt til å sende det som mail eller om jeg ikek husker feil så finnes det et annet programm som man kan ha både msn, icq etc på. kanksje det funker? mvh Christian Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 Men det må jo på en eller annen måte gå ann å fikse det som det går med alle andre problemer... Er bare å finne en som vet hvordan Lenke til kommentar
tZar Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Man må vel sette opp litt portforwarding i Routeren fra NGT, husker ikke helt i hodet hvilke porter som skal til, men det finner du sikkert med en søk på google Lenke til kommentar
Tors bror Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Quote: Den 2002-05-25 13:01, chma skrev:har samme "problemet", ngt sier at man ikke kan bruke msn fildeling på deres adsl. Du blir nøtt til å sende det som mail eller om jeg ikek husker feil så finnes det et annet programm som man kan ha både msn, icq etc på. kanksje det funker?mvh Christian Du tenker sikkert på trillian ( http://www.trillian.cc ). Kjekt lite program, men det er bare en måte å formidle/samle de andre tjenestene, så det skulle ikke ha noe å si. Har NGT selv og bruker stort sett AIM, om det går å sende filer varierer litt etter mottaker. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 (endret) nope Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
tZar Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Det er vel ikke det at det ikke fungerer med NGT, men at det ikke fungerer med NAT'en i routeren til NGT i så fall. Har dere prøvd å konfigurere NAT'en i routeren slik den skal være for MSN ? Hvis det ikke fungerer, så er alltids en ny router en mulighet. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Du må åpne port 6891-6900. Du trenger kun å åpne en port per maskin.. du finner det sikkert ut på Nextgentel [ Denne Melding var redigert av: norpheus på 2002-05-25 14:44 ] Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Er det noen som har passordet til Cisco router'n til NGT? Mener at det er et felles default passord til alle sammen...? Lenke til kommentar
steinih Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Det er vel: login = admin og passord = noway /steinih :smile: Lenke til kommentar
airguard Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Quote: Den 2002-05-25 16:23, JonTj skrev:Er det noen som har passordet til Cisco router'n til NGT? Mener at det er et felles default passord til alle sammen...? nei jeg har ihvertfall eget passord, måtte maile ngt for og få det. derimot kan du gå inn på http://www.broadpark.no/forsiden.asp og få konfiguret ciscoen din automatisk uten det passordet. velg min side og deretter oppsett av router. airguard [ Denne Melding var redigert av: airguard på 2002-05-25 16:36 ] Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Ahh, kom inn på konfig'en nå. Tydelivis har de gjort noe med den siden sist jeg prøvde. Problem solved :smile: Lenke til kommentar
skol Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Hei, her er to linker til sider som alle med Nextgentel bør/skal lese gjennom grundig for å utnytte abonnementet best mulig med tanke på MSN, ftp, irc osv. http://nergal.homeip.net/ http://www.cybercity.dk/privat/support/ads...styr/cisco_677/ Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Quote: Den 2002-05-25 16:23, JonTj skrev:Er det noen som har passordet til Cisco router'n til NGT? Mener at det er et felles default passord til alle sammen...? Du må ringe nextgentel.....du får et 5-sifret (tror jeg) tall. Og alle har sit unike passord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå