Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

MSN med Nextgentel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har samme "problemet", ngt sier at man ikke kan bruke msn fildeling på deres adsl. Du blir nøtt til å sende det som mail eller om jeg ikek husker feil så finnes det et annet programm som man kan ha både msn, icq etc på. kanksje det funker?

mvh Christian

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-25 13:01, chma skrev:

har samme "problemet", ngt sier at man ikke kan bruke msn fildeling på deres adsl. Du blir nøtt til å sende det som mail eller om jeg ikek husker feil så finnes det et annet programm som man kan ha både msn, icq etc på. kanksje det funker?

mvh Christian

Du tenker sikkert på trillian ( http://www.trillian.cc ).

Kjekt lite program, men det er bare en måte å formidle/samle de andre tjenestene, så det skulle ikke ha noe å si. Har NGT selv og bruker stort sett AIM, om det går å sende filer varierer litt etter mottaker.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke det at det ikke fungerer med NGT, men at det ikke fungerer med NAT'en i routeren til NGT i så fall. Har dere prøvd å konfigurere NAT'en i routeren slik den skal være for MSN ?

Hvis det ikke fungerer, så er alltids en ny router en mulighet.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-25 16:23, JonTj skrev:

Er det noen som har passordet til Cisco router'n til NGT? Mener at det er et felles default passord til alle sammen...?

nei jeg har ihvertfall eget passord, måtte maile ngt for og få det.

derimot kan du gå inn på http://www.broadpark.no/forsiden.asp og få konfiguret ciscoen din automatisk uten det passordet.

velg min side og deretter oppsett av router.

airguard

[ Denne Melding var redigert av: airguard på 2002-05-25 16:36 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...