Strokes Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hei! Noen såm vet hvor det er å få kjøpt forgasser kit til golf 2 86 mod 1.6?? Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Vill tipping: hos en VW-forhandler? Lenke til kommentar
Yapija Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Kan jo også prøve deg på http://forum.vw2you.com, kan jo hende noen kan hjelpe deg med noen brukte deler der... Ellers er jo huggere et greit sted å lete også... Edit: ikke helt samsvar mellom topic og tekst... er det rep kit eller selve forgasser du er på jakt etter? Endret 8. november 2004 av Yapija Lenke til kommentar
Strokes Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Det jeg leter etter er nye pakninger, dyser o.l. Jeg har vært hos møller, men de hadde ikke noe liggende, å det va heller ikke å få skaffet. Så det ble til at jeg bestilte en ny gasser fra norskbildelesenter. Endret 11. november 2004 av Strokes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå