n0nick Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Lurer på hvor jeg kan kjøpe original bæreveske til Panasonic FX7 kameraet..Butikken jeg kjøpte kameraet i hadde ikke noe... Lenke til kommentar
kingbee Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hei. Jeg kan ikke hjelpe deg med spørsmålet ditt, men jeg bare lurer på hvordan du er fornøyd med kameraet? Vurderer et sånn selv.. Lenke til kommentar
P.E.R. Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) http://www.naturogfritid.no/default.asp?so...l=&SO=Sortering Fine priser og bra utvalg i LowPro Endret 8. november 2004 av P.E.R. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg er forhandler av de kameraene, og de er så nye at bærevesker ikke har vært tilgjengelige før nå. Men nå skal de være på vei til de butikkene som har bestillt, så jeg regner med at de fleste butikkene som har kameraet også får tilbehøret snart.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg forhandler også dette kameraet, men har hørt at bæreveske ikke er tilgjengelig før i desember. Jeg håper så klart at Alastor har rett, for det er lenge å vente på bæreveske til et helt nytt kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå