Dr.X Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Og du mener bodybuilding er så jækla mye finere? Definitivt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Blir som å spørre hvor mye koster en bil?Hvor stor er en skog osv... ja ,hvor stor er en skog ? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Og du mener bodybuilding er så jækla mye finere? Definitivt. Definitely not. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg husker godt jeg så et naturprg på NRK for noen år tilbake som handlet om gorillaer. De mente der at en aggresiv gorilla skulle klare over 900kg i benk. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 ja ,hvor stor er en skog ? Ganske stor. I noen tilfeller enormt stor. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Jeg husker godt jeg så et naturprg på NRK for noen år tilbake som handlet om gorillaer. De mente der at en aggresiv gorilla skulle klare over 900kg i benk. Se her ja. Endelig noen som faktisk hadde hørt om problemstillingen. Forøvrig mer realistisk å spørre om hvor mye en gorilla tar i benken enn hvor stor en skog er. La meg da presisere: Hvor mye klarer den sterkeste av alle gorillaer å ta i benken? Skal skrive mail til nrk og spørre om akkurat dette. Er jo litt morsomt da. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Dette hørtes ut som et oppdrag for Mythbusters! Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 hehe... Blir gøy å se gutta prøve å legge en gorilla på en pressbenk og så gi den en vekt DER har du potensiell god tv-underholdning! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg husker godt jeg så et naturprg på NRK for noen år tilbake som handlet om gorillaer. De mente der at en aggresiv gorilla skulle klare over 900kg i benk. Se her ja. Endelig noen som faktisk hadde hørt om problemstillingen. Forøvrig mer realistisk å spørre om hvor mye en gorilla tar i benken enn hvor stor en skog er. La meg da presisere: Hvor mye klarer den sterkeste av alle gorillaer å ta i benken? Skal skrive mail til nrk og spørre om akkurat dette. Er jo litt morsomt da. newton er vel stedet for rare problemstillinger.... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 hehe...Blir gøy å se gutta prøve å legge en gorilla på en pressbenk og så gi den en vekt DER har du potensiell god tv-underholdning! hehe, ja helvete...! jeg ler godt nå Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 hehe...Blir gøy å se gutta prøve å legge en gorilla på en pressbenk og så gi den en vekt DER har du potensiell god tv-underholdning! hehe, ja helvete...! jeg ler godt nå vi lager et spleise lag , så kjøper vi : en gorilla en pressbenk og utlover en 1000lapp til den her på forumet som får gorillan til og ta press Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå