Neo Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Er det noen som vet dette? Hadde vært veldig morsomt om noen kunne finne ut det her altså. Jeg ville tippe at en fullvoksen gorilla burde klare ihvertfall rundt 300 kg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 tror nok den hadde klart mer... de svinger seg selv rundt som ingenting da og de er ikke akkurat lette... 500 kanskje har ingen benk å teste på, så det blir ett problem.... Lenke til kommentar
Irons Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 tror nok den hadde klart mer... de svinger seg selv rundt som ingenting da og de er ikke akkurat lette... 500 kanskje har ingen benk å teste på, så det blir ett problem.... Jeg har en benk, har du en gorilla? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) tror nok den hadde klart mer... de svinger seg selv rundt som ingenting da og de er ikke akkurat lette... 500 kanskje har ingen benk å teste på, så det blir ett problem.... Jeg har en benk, har du en gorilla? Tviler på at han har en gorilla Endret 8. november 2004 av Newt32 Lenke til kommentar
Neo Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Utfordringen ligger vel i å motivere en gorilla til å ligge på en benk og bruke all sinne og aggresjon til å løfte en stang rett opp. Tror i det minste vi burde gå for en fastbenk-løsning her, hvis ikke kan det bli litt vrient. Ifølge den karen her: http://www.living-foods.com/articles/bodybuilder.html så benker en gorilla 4000 pund. Det er ca 1800 kg, noe som er inni h***** mye! Noen som vil prøve å ta en gorilla i håndbak eller? :!: Lenke til kommentar
Neo Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Jeg har en benk, har du en gorilla? Har du også i det minste 500 kg i vekter og plass nok på stanga til å teste eller? hehe. Tror ikke man får plass til stort mer enn 400 kg på en vanlig stang, eller? Må ha spesial-skiver som veier 50 kg og er halvparten så brede som de standard røde 25-kg-ene- Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Gorillaer er vel cirka 5 ganger så sterke som oss... 550-600?? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 hva er verdensrekorden i benk egentlig? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 så benker en gorilla 4000 pund. Det er ca 1800 kg, noe som er inni h***** mye! Tjah. Ca. like svak som meg den apen din. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) hva er verdensrekorden i benk egentlig? Verdensrekord i benk: Gene Rychlak. Kikk litt rundt på siden så finner du noe film og sånt. For de som ikke gidder å kikke: Gene upped the World Record once again this time to an amazing 975lb. This was done at the APF Steel City Classic in Pitsburgh Pa. on Oct. 16,2004 975lb = 442.25kg Endret 8. november 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Det er sinnsykt.. Man ser jo på mannen at han er styrkeløfter da.. LITE pent! Men on topic: Man hadde vel trengt en spesialstang, ingen vanlig stang hadde tålt vekter over 1000kg.. Tipper en gorilla ville klart rundt 700.. Det er sykelig mye hvis du tenker deg om.. Det er ca 9x morra di Hvor mye veier en vanlig utvokst gorilla? Endret 8. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
bernini Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 hva er verdensrekorden i benk egentlig? Verdensrekord i benk: Gene Rychlak. Kikk litt rundt på siden så finner du noe film og sånt. For de som ikke gidder å kikke: Gene upped the World Record once again this time to an amazing 975lb. This was done at the APF Steel City Classic in Pitsburgh Pa. on Oct. 16,2004 975lb = ca. 439kg Han der er jo faen meg nesten en gorilla. Litt av et udyr. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Hvor mye veier en vanlig utvokst gorilla? En follvoksen hanne veier fra ca 130 - 230 kg. Veldig mange av dem har en brystkasse med like stor omkrets som de er høye. Det er drøyt. Gorillaer er tøffe altså. Skulle likt å ha en temmet gorilla som livvakt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det er sinnsykt.. Man ser jo på mannen at han er styrkeløfter da.. LITE pent! Og du mener bodybuilding er så jækla mye finere? Lenke til kommentar
Neo Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Onkelen min har forøvrig tatt 327 kg i benken for leeenge siden. Jeg var vel rundt 5 år da tror jeg. Han er ikke i nærheten av å se så jævli ut som han derre Gene. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Er det noen som har fått med seg det programet som eg tror går på national geopgraphic der de tester ut foskjellige ting som f.eks: Kem som hadde vunnet i kamp mellom en bengalsk tiger og afrikansk løve? Dette forslaget kan jo sendes til de som lager dette programet. Forresten det var løven som de mente hadde vunnet kampen selvom tigeren var en del større. En tiger ville prøvd å ta nakken til løven men pga løvemanken ville tigeren ha "bommet" og bare bitt på manken pluss at løven er bygget for kamp og er stadig vekk i slåss kamp mens tigeren er en enstøing som sjelden havner i bråk med andre tigre. Anyways.... mener å huske at orangutang er sterkere en gorilla. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Anyways.... mener å huske at orangutang er sterkere en gorilla. Gorillaen er da en god del større? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 http://www.google.no/search?q=cache:2FcT9j...orangutan&hl=en Søk etter "strongest" og les. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 om noen lurer på noen flere rekorder så har jeg noen her: Pressbenk: 975.0 lbs eller 442.3 Kg satt av Gene Rychlak Knebøy 1140.9 lbs eller 517.5 Kg satt av Brent Mikesell Markløft 932.6 lbs eller 423.0 Kg satt av Andy Bolton Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Blir som å spørre hvor mye koster en bil? Hvor stor er en skog osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå