bobafett Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Skal bytte kjøler til mitt Club3D Radeon 9800 pro. Ser at jeg har samme problem som er beskrevet her: http://overklokking.no/skjermkort/radeon9700mod/index3.html Støtteramma rundt gjør at kjøler ikke får kontakt med GPU. Har ikke utstyr til å slipe kjøleren. Har heller ikke lyst til å sende skjermkortet mitt i den sikre død. Er det mulig fjerne støtteramma uten å drepe kortet? EDIT: Problem antatt løst. Kjøler herved kjøpt og betalt. Endret 8. november 2004 av bobafett Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Ser at ZeroFanZone heller ikke vil ta av støtteramma. Så lenge folk som vet hva de driver med ikke vil ta den vekk, da tror jeg at jeg skal la være. Hva burde jeg benytte for å slipe denne kjøleren?? Må slipe vekk ca. 1mm. Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Så vidt jeg vet så trenger man egentlig ikke å slipe den kjøleren der. Den skal jo gå på Radeon 9800Pro. Så jeg ville ikke tro at man måtte slipe kjøleren Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Har ikke kjøpt kjøleren ennå, men i følge 3dfxcool er kjøleren helt flat under. Ergo må den slipes for å få kontakt med GPU. Evt. må støtteramma fjernes. Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Litt snålt. Kanskje man må det. Jeg vet faktisk ikke. Trodde faktisk at man ikke måtte slipe i det hele tatt. Be 3dfxcool om og sende deg et bilde av kjølerens underside så du kan se selv i så fall. Endret 8. november 2004 av joa1234 Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Lurer på om jeg ikke har blitt litt feilinformert. Fant noen bilder, og den plata der ser ikke helt flat ut den. http://www.svc.com/avc-at1.html Den firkanten midt på kobberplata må jo være den som skal ligge på GPU'en?? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det er det ja. Så jeg tror du kan være trygg på at den passer uten at du må modifisere kjøleren. Lenke til kommentar
The Rock Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Det er det ja. Så jeg tror du kan være trygg på at den passer uten at du må modifisere kjøleren. Stemmer det har sånn selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå