Redbook Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hva synes dere om denne? Er dette noe å satse på? Link: http://www.dinside.no/php/art.php?id=112004 Lenke til kommentar
matley Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Kan ikke si annet at jeg synes dette ser ut som et meget bra tilbud. Er nok litt svak spillmessig, men ellers er dette en god pc for generell bruk. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Grei pc det der. Eneste man kan utsette på er vel oppløsningen på skjermen. Men hvis du ikke er kresen, og du klarer deg med XGA oppløsning så er den fin fin. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Treg disk, dårlig skjerm. Udugelige "testere" i DinSide. Ikke kjøp. mvh Thorstein Korsvold Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Uten at jeg selv syns så mye om selve testen og maskinen så burde du begrunne dine utspill tkorsvold, det nytter ikke å bare påstå noe uten å begrunne vettu. Maskinen er meget grei til den prisen og de fleste bruker 1024x768 uansett selv om de burde fått sjansen til å bruke 1400x1050. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Treg disk, dårlig skjerm. Udugelige "testere" i DinSide. Ikke kjøp. mvh Thorstein Korsvold Og du har ikke testet den nei? Bare fordi den har dårlig oppløsning og treg harddisk, så betyr det ikke at den er dårlig. Det er ikke sikkert det er så viktig for folk flest engang. Og man burde heller ikke kjøpe den fordi du ikke liker de som testet den? Tjohei for et argument. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Den laptopen er veldig bra i forhold til hva en får igjen for pengene.. Selv ville jeg hatt en raskere disk og en skjerm med høyere oppløsning. Uansett er dette noe jeg vil anbefale for de som ser etter en laptop. En allrounder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå