[L]337-Zonic Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Test av Medion SIM2000 Er du på utkikk etter en liten og lett bærbar PC uten å sprenge husholdningsbudsjettet? Vi har kikket nærmere på Medion SIM2000 – en maskin med lav vekt og gode spesifikasjoner. Men hvordan kommer maskinen ut i test? Les testen og finn ut. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Så lenge maskinen er ustabil er alt det andre 100% uinteressant. Ikke sant? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det hele beror jo på om ustabiliteten var noe unikt for denne maskinen, evt. noe som enkelt kan fikses via bios update og slikt... Lenke til kommentar
the-wizard Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 virker som om det nesten ikke er noen gode små laptoper. nesten alle de har testet i denne klassen er det en eller annen større feil med. har jeg missforstått helt eller er det bare sånn det er med maskinene i denne klassen?! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Bedre med ultraportabel til dobbel pris av denne kanskje? Vet ikke med dere andre, men når det står Medion på et produkt blir jeg overrasket hvis det IKKE er ett eller annet å sette fingeren på... Endret 9. november 2004 av Muffinman Lenke til kommentar
the-wizard Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 har sett på konklusjonene på en del av ultraportabel testene til barbara.no og det virker som det er gjennomgående at maskinene har dårlig kvalitets følelse, dårlig batterilevetid og som oftest noe med skjermen å gjøre. og skal man ha noe som har kvalitetsfølelse så koster de rundt 20.000 noe som jeg syntes er ganske mye å gi for en laptop selv om den er ørliten og hendig. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 ...20.000 noe som jeg syntes er ganske mye å gi for en laptop selv om den er ørliten og hendig. Tja, kommer vel an på om du virkelig trenger en det. Hvis det er kritisk å skaffe noe som er ekstremt lett og tåler bruk er det vel overkommelig. Skal man derimot ha en slik bare fordi at man synes det er kjekt eller tøft, da er jeg enig, dyrt...uansett inngår man jo alltid mange kompromisser ved å velge ultraportabel. Ofte lavere ytelse, mindre skjerm, mindre ditt og datt og batteritid...i tillegg til høyere pris. Det betinger et ekte behov for å berettige et kjøp av slikt. Man får ikke både i pose og sekk. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 " " er jeg helt enig i på akkurat det punktet! selv om Asus S5200/5600 ser genial ut...of FS 6120 også var meget aktuell (hvis de bare kunne oppdatert den litt...og faktisk solgt den noensteds) Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 100min på ett batteri er jo simpelthen ubrukelig. Du kjøper en ultraportabel fordi du vil bruke den på farta, og da kan du ikke være avhengig av batteri hele tiden. Er ikke så fryktelig opptatt av ytelse på ultraportable (er tross alt ikke det man kjøper de for), men med så mange småfeil er det ikke interessant lenger. Tror nok fortsatt det blir Asus S52XX på meg når jeg shopper over jul, selv om skjermen desverre er litt dårligere. Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 *host* IBM *host* X40 *host* ...... Eh er det noen som har noen halstabletter her ?.... Cobos Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 tja, jeg har noen som koster ca 22.000kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå