trenurg Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Hei, Er det noen som har erfaring med ADOBE PREMIERE ELEMENTS så langt ???? Har kjøpt det og prøvd det litt - virker MYE mer stabilt enn f.eks. STUDIO 9.... Funksjonene er jo også mye bedre :-) Andre opplevelser - kommentarer ??? *Caps i emnetittel liker vi ikke* Endret 8. november 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
akarno Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Har så vidt prøvd det og har fått laget en liten prøvefilm på halvannet minutt. Er veldig fornøyd, virker stabilt og brukervennlig. Ikke veldig vanskelig å bruke heller. Det må sies at jeg ikke har noen særlig erfaring med videoredigeringsprogrammer, men er så langt veldig fornøyd med Elements Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Blir alltid så bekymret for at de ulike programmene ikke skal takle filer fra andre program. Har f.eks en del filer jeg redigerte i Movie maker som Studio 9 ikke vil takle. Derfor holder jeg meg til Studio 9 nå, så jeg slipper slike ekle saker. Så om jeg skal teste enda et program kanskje det blir enda verre!? Lenke til kommentar
skitz0r Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 premiere er jo profft i forhold til pinnacle studio.. de kan jo ikke sammenlignes engang Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 premiere er jo profft i forhold til pinnacle studio.. Her er det snakk om 'Premiere Elements', ikke 'Premiere'. Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Har man mulighet til mange/fler video og lyd spor i Elements slik man har i Premier Pro? Endret 15. november 2004 av DjNeo Lenke til kommentar
trenurg Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Jepp - Flere lydspor og videospor.... ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå