borchgrevink Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Kjører XP med NTFS. En mp3 jeg har er korrupt, og kan ikke slettes, uansett hva jeg prøver. Noen ideer? Takk Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Får du ikke en feilmelding opp? Lenke til kommentar
tøs Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Gå inn i sikkerhets modus og slett filene du måtte ønske! Lenke til kommentar
kanikke Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg har akkurat det samme problemet, og det gjelder flere mp3 filer. Får ikke slettet filene fra sikkerhetsmodus heller. Håper noen kan kan hjelpe oss med dette. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 samme skjer med mpeg filer, har skjedd hundre ganger med meg, etter et par uker, går det ann å slette den igjen, tror "compress old files" har noe med saken å gjøre. prøv å kjør disk opprydding først Lenke til kommentar
kanikke Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg har fått slettet mine. Prøvde først med å kjøre diskkontroll og deretter diskopprydding. det hjalp ikke. Nå lå alle de korupte filene i samme mappe, så jeg flyttet hele mappen over på en annen partisjon. Da først lot de seg slette. Må også fortelle at filene plutselig fungerte etter å ha blitt flyttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå