TCK Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Eg har nettopp fått mg nutt hk. Eit Asus A7n266-E. Eg merker ikkje at hd starter heller... HJELP! Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Dobbelsjekk kabler til skjermen, og at skjermkortet er montert skikkelig! Lenke til kommentar
TCK Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 D r integrert skjermkort på dette hk. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Har du tenkt å kjøre med det integrerte skjermkortet? Prøv å få lånt deg / eller sett inn et skjermkort hvis du har et liggende, bare for å se om du får bilde da! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 kann være oppløsningen som skjermen ikke tåler, prøv og starte opp i sikkerhetsmodus:.... Lenke til kommentar
TCK Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 Ja eg skal bruke d integrerte skjerkortet ein stund.Men kan d vare noe annet enn dette? hvordan ser ein brent cpu ut? Kan d vare at cpu r brent (tviler litt på d)? Lenke til kommentar
TCK Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 r d virkelig ingen som kan hjelpe meg??Eg MÅ ha pc`en klar til neste helg! fordi da r d lan!Men ein ting eg kom på! Eg har ikke satt i lydkortet som fulgte med! Fordi dette passer ikke i når Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå