eivindlt Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Skal kjøpe meg ny telefon nå, og har funnet ut at 6630 kan være et godt valg, ihvertfall ifølge spesifikasjonene dens. Skal bruke den til kamera til bilder som skal legges ut på hjemmeside, og til annet generelt bruk. Har lyst til å ha denne lenge, derfor valgte jeg en med 3g og videosamtaler. Er det andre telefoner med bedre specs som jeg bør kjøpe istedet??? SE S700i??? Kommer det mye bedre 3G-telefoner i nærmeste framtid, så jeg bør vente??? På forhånd takk for svar :!: Lenke til kommentar
Algron Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hvis du ikke må ha Symbian eller 3G er S700i eller D500 noen gode alternativer Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 har lyst til å ha denne lenge, derfor valgte jeg en med 3g og videosamtaler. 6630 har ikke videosamtale uten dyrt tilleggsutstyr Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 dyrt? ingenting er dyrt om man virkelig ønsker det! og den videodingsen man setter mobilen i , er også en dockingstasjon....Og mobilen bruker heller ikke strøm bra batteriet, men fra pc`n...kjekt! foresten er det en haug nye nokiaer innen min "videotelefonitid" så om 6630 trenger stand, det D***** jeg forsåvidt i! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå