sull Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hei, jeg trenger litt hjelp her: jeg har fått meg en k700i og en bluetooth dings til PCen slik at jeg kan overføre fra mobil til pc, vice versa. Men når jeg har tatt opp en film på mobilen og overfører den til pcen kan jeg ikke åpne den med f.eks divx, winamp eller windows media player. Noen som vet hvilket program jeg skal bruke for å spille av filmene? Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Apple Quicktime. Funker det på Videoklipp ifra N6260 oxo??? Lenke til kommentar
The_hdsmckmnky Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 et anna bra program er VLC mediaplayer, som spiller av alt. 3pg, divx, avi osv. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 et anna bra program er VLC mediaplayer, som spiller av alt. 3pg, divx, avi osv. Vel og merke om en har Codec'ene installert. ZoomPlayer er også ganske genial synes jeg. Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 et anna bra program er VLC mediaplayer, som spiller av alt. 3pg, divx, avi osv. Vel og merke om en har Codec'ene installert. Nei, VLC har de fleste codecene innebygd, inkl mpeg4 (divx,xvid) osv. Lenke til kommentar
MC60 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Enig med klorin. Apple Quicktime er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå