Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett for data, gjennom mobil?

Anbefalte innlegg

Jeg var ikke sikker på hvor jeg skulle legge denne tråden! Da bestemte jeg meg for å legge den under nettverk!

Jeg er ofte ute og reiser. Og ønsker dermed å kunne ta med meg internett.

Jeg har en nokia 3200. Og vil koble meg til internett ved hjelp av en infarød port på min laptopp. (Kanskje invistere i en datakabel?) Noen som har en guide for sette opp internett???

Bruker dette gprs takst eller annen takst?

Jeg kjører Djuce kontant, og i framtiden mobysone.

NB: Internett til min Laptopp!

Takker for hjelpen!

:w00t:

Endret av DjKs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle være mulig både over gprs og ved å ringe opp til et modem. Hva som blir billigst kommer nok litt an på hva du vil gjøre, men det er vel uansett usakelig dyrt. DJuice er vel Telenor, er det ikke? I så fall er du heldig.

Hvordan du kobler deg opp med gprs varierer vel litt med operatør og telefontype. Sjekk ut tech-support-sidene deres, eller send dem evt. en mail.

For å koble deg opp til et analogt modem må du bare legge til telefonen som nytt modem i kontrollpanel - "standard 28.8k modem" elns funket bra på min gamle, kan sikkert bruke noe bedre med din - og lage en ny dialup-tilkobling.

Lenke til kommentar

Har letet litt på telenor sine seider. Begynner å tvile om at det går for Nokia 3200. var å så litt på internett oppsett til min telefon. Fantes ikke til min. Har gjort det som stodpå sidene til telenor. Gikk ikke. Kommer opp på pc: Det oppstod en maskinvarefeil i modemet, eller en annen tilkoblingsenhet... Jeg har innstalert modemdriverne til min telefon som fulgte med nokia pc suitte

Endret av DjKs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...