jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hei jeg har planer om en tur til oslo om ca 2 uker. Denne turen vil da bli i helgen altså etter kl 15 på fredagen og etter kl 11 på søndagen. Det billigste alternativet jeg har funnet til nå er 1294 kr med sas. Er det noen som har noen erfaring med om det går an å få dette billigere? Evt vet noen om flyselskapene har noen form for studentrabatt? Mvh Ruben Lenke til kommentar
Dummie Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Har du vurdert tog? NSB har en kampanje gående frem til nyttår. Reis tur retur for 300 kr. tar jo litt lengre tid da.. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Jepp har brukt det tilbudet tidligere i høst, men tingen er at den kampanjen tilfeldigvis ikke gjelder i helgene Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ikke Norwegian.no som skal være så billige var billigere enn sas der gitt.. over 1400 kr! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jepp har brukt det tilbudet tidligere i høst, men tingen er at den kampanjen tilfeldigvis ikke gjelder i helgene Det forklarer ikke hvorfor jeg alltid har reist i helgene, kjøp på nettet og du får biletter til 150 Kr sålenge det er ledig da det er fast pris. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 hmm det var interesant, jeg får bare opp biletter til 783 kr jeg når jeg ser. Jeg skal reise helgen den 19 november og skal tilbake den 21 og alt jeg ser er somsagt disse dyre bilettene. Tror du det kan være fullt allerede nå da? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det er en fare for det, men selv opplevde jeg at standardbilettene viste som default, og da måtte jeg manuelt velge minipris fra drop down listen, kan det stemme? Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Jepp, ser ut til at de er utsolgt ja, får bare opp alternativer dagen etter. Endret 8. november 2004 av mais Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Billigst mulig få tak i en uniform du så blir det billig :D Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Stavanger - Kristiansand = Ta en buss eller no.. Kristiansand - Oslo = http://konkurrenten.no/ (180 kr elr no) trodde også at www.nor-way.no hadde no tilbud fra svg - Osl men er ikke sikker, tar bare tog;) Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Billigst mulig få tak i en uniform du så blir det billig :D Hehe ja det ahdde jo vert stilig lurer på om det hadde funka.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Billigst mulig få tak i en uniform du så blir det billig :D Hehe ja det ahdde jo vert stilig lurer på om det hadde funka.. Vet om noen som brukte mørkeblå dressbukse og mørkeblå natogenser med norsk flagg og et anker Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Billigst mulig få tak i en uniform du så blir det billig :D Hehe ja det ahdde jo vert stilig lurer på om det hadde funka.. Hmm.. Du må vel ha noe "bevis" at du er i millitæret..?? elle? (er igjalfall sånn med sivilarbeidere) Uansett.. priattaxi er fantastisk billig Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Skal du til selve Oslo eller kan en flytur til Sandefjord være et alternativ? Du må være ganske tidlig ute for å få billigbillettene. Men et tips når det gjelder SAS er å sjekke prisen som to reiser, altså ikke å bestille som en enkel tur-retur. Kan bli billigere å dele det opp (iallefall ikke dyrere). Hvor gammel er du? SAS har fortsatt sjansebillietter for personer under 26 og studenter under 32, men da er det en fordel å reise med kun håndbagasje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå